//
کدخبر: ۱۹۶۰۶۹ //

رئال نیمار را نمیخواهد

نشریه مادریدی آاس امروز ادعا کرد که سران رئال هیچ تمایلی برای جذب ستاره برزیلی پی اس جی ندارند.

رئال نیمار را نمیخواهد
به گزارش فرتاک نیوز،

نیمار ستاره برزیلی 27 ساله پی اس جی بار دیگر به کانون شایعات نقل و انتقالاتی بدل شده است. او از یک سال و نیم پیش به یکی از گزینه های خرید جدی رئال بدل شده و حتی فلورنتینو پرز، رئیس رئال در مراسم اهدای توپ طلای سال 2018 در پاریس، رسما از علاقه اش برای جذب نیمار خبر داد. ابراز علاقه ای که باعث خشم رونالدو شد و از همان جا رابطه او با پرز به سردی گرائید. 

رونالدو تابستان گذشته از رئال جدا شد اما نیمار بر خلاف تصورات پرز، حاضر نشد هیچ چراغ سبزی به رئال نشان دهد و حتی یک پیغام کوتاه هم از جانب او دریافت نشد تا باعث یک ناامیدی مطلق شود.

پس از اظهارات اخیر ناصر الخلیفی(مدیر پی اس جی) و تیره شدن روابط او با نیمار، اخیرا شایعات زیادی در مورد جدایی ستاره برزیلی از پی اس جی شنیده می شود. در بارسا می گویند او قصد بازگشت دارد ولی اخباری در مورد تمایل او برای پیوستن به رئال نیز شنیده می شود.

روز گذشته انتشار عکسی از نیمار در کنار بنزما و سپس لایک کردن پست اینستای زیدان از سوی نیمار، بر آتش شایعات اضافه کرد اما واقعیت این است که پرز در نظرسنجی از دیگر اعضای رسمی رئال، متوجه شده است که کمتر تمایلی برای جذب نیمار وجود دارد و آنها کیلیان امباپه را ترجیح می دهد.

مصدومیت های متعدد نیمار از یک طرف و اتهام تجاوز جنسی او به یک مدل برزیلی از سوی دیگر، باعث شده تا علاقه رئال برای جذب نیمار کم و کمتر شود و  حتی دو چراغ سبز اخیر نیمار به رئال هم تغییری در این ایده ایجاد نخواهد کرد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۶۰۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان