//
کدخبر: ۱۹۵۹۸۰ //

تابارز: نسبت به صعود اروگوئه نگران نیستم

اسکار تابارز، سرمربی تیم ملی اروگوئه بعد از تساوی تیمش مقابل ژاپن می‌گوید از اینکه صعود اروگوئه از مرحله گروهی به بازی آخرش با شیلی وابسته شده، نگران نیست.

 تابارز: نسبت به صعود اروگوئه نگران نیستم
به گزارش فرتاک نیوز،

 بعد از آنکه تیم ملی اروگوئه ساعاتی پیش در دومین بازی خود در رقابتهای کوپا آمه‌ریکا مقابل ژاپن به تساوی 2-2 دست یافت، اسکار تابارز سرمربی این تیم گفت از اینکه سرنوشت صعود تیمش به مرحله یک‌چهارم نهایی به بازی آخر مرحله گروهی مقابل شیلی وابسته شده نگران نیست و او در تیم ملی اروگوئه بارها با شرایط مشابه روبرو شده است.

اروگوئه به این تساوی در روز دوم رقابتهای گروه C کوپا آمه‌ریکا مقابل ژاپن، مهمان این رقابتها ایستاد و به تساوی 2-2 رضایت داد تا با چهار امتیاز و یک بازی بیشتر از شیلی در صدر جدول گروه بایستد. شیلی از بازی اول خود سه امتیازی است.

اسکار تابارز بعد از بازی تیمش با ژاپن به خبرنگاران گفت:" می‌دانید من در 13 سالی که هدایت اروگوئه را به عهده دارم چند بار با این شرایط مواجه شده‌ام؟ ما از این بازی نتیجه‌گیری‌های لازم را خواهیم کرد. من درسهای این بازی را استخراج خواهم کرد تا تیم آنها را به دقت بررسی کند ولی به هیچ وجه نگران نیستم".

سرمربی اروگوئه در ادامه گفت:" بازی‌های مهمی در پیش است و باید ببینیم در نهایت اوضاع جدول گروه چطور خواهد شد. ما تیم خیلی باتجربه‌ای هستیم و در بازی بعدی مقابل شیلی بهترین بازی ممکن را انجام خواهیم داد و راه شکست دادن آنها را پیدا خواهیم کرد".

تابارز در ادامه گفت:" ژاپن امروز نسبت به ما در تحمیل اراده‌اش موفق‌تر بود چون با شانس‌های کمی که داشت موفق شد دو گل به ثمر برساند. درحالیکه ما نسبت به آنها شانس‌های خیلی بیشتری داشتیم ولی فقط توانستیم دو گل به ثمر برسانیم".

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۵۹۸۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان