//
کدخبر: ۱۹۵۷۶۹ //

ستاره هایی که از کف استقلالی ها پریدند ؛ استقلال و پاس گل به رقبا

روزی که اسماعیل خلیل زاده عنوان کرد محمدرضا حسینی را استقلالی بدانید هنوز فعالیت‌های هیچ باشگاهی برای یارگیری استارت نخورده بود اما در ماجرای مطهری چه شد که این بازیکن از کف استقلالی ها پرید؟!

ستاره هایی که از کف استقلالی ها پریدند ؛ استقلال و پاس گل به رقبا
به گزارش فرتاک نیوز،

دو روز پس ازصحبت های اسماعیل خلیل زاده بود که تصاویر محمدرضا حسینی کنار محمدرضا تابش در دفتر باشگاه سپاهان منتشر شد. در حالی که لبخند می‌زد و شال تیم جدیدش را در دست گرفته بود. این وضعیت درباره چند بازیکن دیگر هم رخ داد که مسئولان استقلال قرص و محکم در رویارویی با مردم از استقلالی شدن آن‌ها در فصل بعد خبر دادند. روزی را به یاد می‌آوریم که هواداران معترض استقلال به وضعیت یارگیری روبه‌روی باشگاه تجمع کردند و یکی از معاونان باشگاه در جمع‌شان حاضر شده و رسماً اعلام کرد با چهار بازیکن تمام کرده‌اند و به زودی قراردادهایشان را در باشگاه ثبت و رسمی می‌کنند. یکی از همان نفرات که اسمش برده شد ارسلان مطهری بود.

مطهری فورواردی که البته با پیراهن نفت تهران سابقه گلزنی به استقلال را هم داشت و در ابتدای فصل هفدهم نیز کاندیدای پیوستن به استقلال بود! او در صحبتی که طی روز‌های گذشته با رسانه‌ها داشت هم اعلام کرد استقلالی‌ها با مطهری حرف زده‌اند ولی هنوز چیزی مشخص نشده است تا اینکه روز گذشته با انتشار تصویری از این بازیکن از سوی باشگاه ذوب‌آهن مشخص شد قراردادش با این تیم را به مدت ۲ فصل دیگر تمدید کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۵۷۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان