//
کدخبر: ۱۸۴۷۵۰ //

افشا گری ساشا شفر از پشت پرده جنجال های اخیر استقلال

ساشا شفر، پسر سرمربی سابق استقلال در یک محفل خصوصی مواضع تندی نسبت به وقایع اخیر اتخاذ کرده و نشان می‌دهد آلمانی‌ها بنایی بر تعامل با مدیران این باشگاه ندارند.

افشا گری ساشا شفر از پشت پرده جنجال های اخیر استقلال
به گزارش فرتاک نیوز،

ساشا شفر اما در مهمترین بخش صحبت هایش درباره اینکه چه شد که ماجرا به این جا ختم شد، سخنانی را گفته که می تواند افشاگری تکان دهنده ای باشد .او گفته است :«همه چیز از پنالتی دربی که تبدیل به گل نشد، آغاز شد. ما پنالتی زن تیم را معرفی کرده بودیم، اما وقتی اجازه نمی‌دهند آن بازیکن پنالتی بزند، آیا ما مقصر هستیم؟ آیا ما باید به زمین می‌رفتیم تا برای استقلال گل بزنیم؟»

وینفرد شفر همراه با پسرش ساشا شفر سرانجام از استقلال رفتنی شد و این در حالی است که کارشناسان زیادی بر این امر اعتقاد داشتند که او حداقل می‌توانست تا پایان فصل هدایت آبی‌پوشان را برعهده داشته باشد و سپس در توافقی معقول و منطقی با این تیم قطع همکاری کرده و راهی شهر و دیارش در سرزمین ژرمن‌ها شود. با همه این اوصاف این اتفاقات صورت نگرفت و شفر به زشت‌ترین شکل ممکن از استقلال رانده شد تا حواشی احتمالی برکناری نامحترمانه پیرمرد آلمانی تبدیل به سوژه اصلی رسانه‌ها شده و نقل محافل ورزشی و حتی غیرورزشی شود.

شفر رفت اما حاشیه‌های برکناری‌اش هنوز برجسته و پررنگ است و در این خصوص حتی گمانه‌زنی‌های زیادی نیز مطرح می‌شود که البته همه این حدس و گمان‌ها بر می‌گردد به اظهارنظر جنجالی مدیرعامل استقلال و این نکته که با توافقی نزدیک به صفر قرارداد باشگاه را با شفر فسخ خواهند کرد. همین اظهارنظر کافی بود تا حدس و گمان‌ها بیشتر شود؛ عده‌ای خوش‌بین به این صحبت مدیرعامل، کار را تمام شده تلقی کرده و برخی دیگر با عینک بدبینی از غرامت و جرایم میلیاردی در صورت کشیده شدن کار به فیفا خبر دادند.

اگر چه صحبت از فسخ قرارداد توافقی و به قول آقای مدیر نزدیک به صفر با شفر مطرح است اما خبرنگار ما کسب اطلاع کرده که ساشا شفر، پسر سرمربی سابق استقلال در یک محفل خصوصی مواضع تندی نسبت به وقایع اخیر اتخاذ کرده و نشان می‌دهد آلمانی‌ها بنایی بر تعامل با مدیران این باشگاه ندارند. ساشا شفر در این خصوص گفته است:

    «ما هم شرایط باشگاه و نتایجی که به دست آمد را درک می‌کنیم و اتفاقا چیزی هم نمی‌خواستیم اما واقعا رفتار زشتی با ما شد. هنوز درک نمی‌کنم که چرا در آن شرایط ما را به تمرین تیم راه ندادند و از جلوی در ما را برگرداندند.»

ساشا شفر اما در مهمترین بخش صحبت هایش درباره اینکه چه شد که ماجرا به این جا ختم شد، سخنانی را گفته که می تواند افشاگری تکان دهنده ای باشد .

او گفته است :

    «همه چیز از پنالتی دربی که تبدیل به گل نشد، آغاز شد. ما پنالتی زن تیم را معرفی کرده بودیم، اما وقتی اجازه نمی‌دهند آن بازیکن پنالتی بزند، آیا ما مقصر هستیم؟ آیا ما باید به زمین می‌رفتیم تا برای استقلال گل بزنیم؟»

این سخنان ساشا شفر در شرایطی مطرح شده است که پس از اعلام این موضوع از سوی وینفرد شفر پس از باخت در داربی که رحمتی پنالتی زن را عوض کرده است ، فردای آن روز ، پیرمرد آلمانی در مصاحبه ای همه این شایعات را تکذیب کرده بود !

صحبت‌های پایانی ساشا شفر هم که همانند پدرش این روزها به‌شدت عصبانی است بوی تهدید می‌دهد. او اعلام کرده به خاطر بدرفتاری باشگاه با او و پدرش، این موضوع را تا آخر پیگیری می‌کنند و درنهایت هم یک نقل‌قول عجیب از فرزند شفر؛

    «منتظر اقدام ما باشند!»

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۴۷۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان