//
کدخبر: ۱۹۵۱۹۷ //

برانکو مرد بزرگی بود که او را از دست دادیم؛ تا کی می‌خواهید پشت او پنهان شوید؟

داریوش مصطفوی، مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس گفت: برانکو دوست داشت خودش را به پرسپولیس بچسباند، اما مسئولان باشگاه با رفتارشان او را دفع کردند.

برانکو مرد بزرگی بود که او را از دست دادیم؛ تا کی می‌خواهید پشت او پنهان شوید؟
به گزارش فرتاک نیوز،

داریوش مصطفوی درباره جدایی برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس و حضور این مربی در تیم الاهلی عربستان اظهار داشت: هر اتفاقی که باعث جدایی برانکو شده، حاصل مدیریت باشگاه پرسپولیس بوده است. مدیریت باشگاه پرسپولیس و اعضای هیئت مدیره این باشگاه باید این مسئله را مدیریت می‌کردند، اما تا همین چند هفته پیش هیچ‌کس درباره برانکو صحبت نمی‌کرد و اینکه او چه گرفتاری‌هایی دارد. همه می‌دانیم که برانکو آدم نجیبی است، اما او در عین نجیب بودن, حرفه‌ای است و حق و حقوقش را می‌خواهد.

برانکو دوست داشت خودش را به پرسپولیس بچسباند اما با رفتارشان او را دفع کردند

وی ادامه داد: هیچ وقت ندیدم که اعضای هیئت مدیره یا مدیرعامل باشگاه با برانکو یک نشست خبری بگذارند و بگویند که چه گره‌هایی برای ادامه همکاری وجود دارد. نمی‌شود که برانکو مدام جام بیاورد و نتیجه بگیرد، آن وقت گرفتاری‌ها را چه کسی باید حل کند؟ تمام این اتفاقات باعث می‌شود که برانکو از باشگاه برود. وقتی شما به کارها را رسیدگی نمی‌کنید, این می‌شود که برانکو نیز عکس‌العمل نشان می‌دهد. این قانون جذب و دفع است. برانکو خیلی علاقه داشت که خودش را به پرسپولیس بچسباند، اما مسئولان باشگاه با رفتارشان او را دفع کردند. رفتار باشگاه نشان می‌داد که دنبال پرداخت حقوق برانکو نیست.

وزیر از یک آدم معمولی هم کمتر به پرسپولیس کمک کرده است

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس با اشاره به نقش وزارت ورزش در مدیریت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: وزیر در ظاهر صاحب این دو باشگاه است، اما در عمل از یک آدم معمولی هم کمتر به پرسپولیس یا استقلال کمک می‌کند. او ‌حتی اندازه یک هوادار هم کمک نکرده است. هواداران نمره 10 می‌گیرند، اما نمره وزیر دو است.

تا کی می‌خواهید پشت برانکو پنهان شوید و کمبودها را به هواداران نشان ندهید؟

وی اضافه کرد: همین دیروز خواندم که عرب گفته بود صد درصد برانکو ماندنی است. کسی که این حرف را می‌زند نشان می‌دهد که فوتبال را نمی‌شناسد. تا کی می‌خواهید پشت برانکو قرار بگیرید و کمبودها و حقیقت را به هواداران نشان ندهید؟ تا کی برانکو کار کند و به خودش صدمه بزند تا آقایان پشت او پنهان شوند؟ برانکو مرد بزرگی بود که ما او را از دست دادیم و دیگر نمی‌توانیم این موضوع را پیگیری کنیم یا بگوییم که به باشگاه برگردد. باید قبول کنیم که کشورهای عربی در حوزه مدیریت فوتبال کاردان‌تر از ما هستند. ما فقط می‌گوییم که 80 میلیون جمعیت داریم، اما آیا برای این جمعیت یک استادیوم خوب داریم؟! در این مملکت ما فقط اهل تبلیغ هستیم و عمل نمی‌کنیم. 60 رئیس جمهور به ایران آمده و تنها دغدغه‌ای که آنها نداشته‌اند, ورزش بوده است.

برانکو دیگر نمی‌‌تواند برگردد و در چشم هواداران نگاه کند

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس, یادآور شد: مدیران باشگاه پرسپولیس الان به جای اینکه مدام بگویند برانکو را برمی‌گردانیم, بگویند که ما چرا پول نداشتیم و چرا به باشگاه بودجه مناسب داده نشده است. به دنبال این باشند که چرا تلویزیون یک ریال به باشگاه‌ها پرداخت نکرده است؟ تلویزیون برنامه‌های رنگارنگ برای فوتبال درست می‌کند، اما چرا به باشگاه‌ها حق‌شان را پرداخت نمی‌کند تا الان مربی‌شان سر از الاهلی و عربستان در نیاورد؟ برانکو رفته است و با این اتفاقاتی که رخ داده دیگر نمی‌تواند برگردد و در چشم هواداران نگاه کند. باید جدایی برانکو از پرسپولیس را قبول کنیم و پذیریم که خودمان با رفتار و نوع مدیریت‌مان برانکو را فراری دادیم.

افرادی مدیرعامل استقلال و پرسپولیس می‌شوند که به بالا وصل هستند

وی تأکید کرد: وزارت ورزش صاحب دو باشگاه استقلال و پرسپولیس است و برای آنها مدیرو اعضای هیئت مدیره انتخاب می‌کند، اما ببینید چه نام‌هایی در هیئت مدیره‌ها شنیده می‌شود. هر چند بعضی از افراد معروف حضور دارند، اما آنها نیز نمی‌تواند قوی کار کنند. امیدوارم در سیستم مدیریت ورزشی ما تجدیدنظر شود. در حال حاضر افرادی مدیرعامل باشگاه‌ها می‌شوند که به بالا وصل هستند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۵۱۹۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان