//
کدخبر: ۱۹۵۱۰۱ //

برای شایعه کنندگان متاسفم/با باشگاه استقلال توافق کردم!

دروازه‌بان استقلال شایعات جدایی‌اش را رد کرد و خبر داد درآستانه تمدید قرارداد است.

برای شایعه کنندگان متاسفم/با باشگاه استقلال توافق کردم!
به گزارش فرتاک نیوز،

با وجود اینکه چندی پیش خبر توافق نهایی سید مهدی رحمتی با پدیده عنوان شد و دیروز یکشنبه کاپیتان فصول اخیر استقلال به طور رسمی با این باشگاه مشهدی قرارداد بست، اما همچنان پس از آن شایعاتی مبنی بر جدایی سید حسین حسینی از جمع آبی پوشان در برخی رسانه‌ها مطرح شد.

بدون تردید یکی از دغدغه‌های سید حسین حسینی  عدم وقوع اتفاقات دو سال اخیر بود که باعث شد تا دو تورنمنت ملی بزرگ را از دست بدهد. با جدایی کاپیتان آبی‌ها و رفتن حمتی، حسینی پای میز مذاکره با مسؤولان باشگاه استقلال نشست.

در حالی که احتمال می‌رفت حسینی یکی از اولین تمدیدی‌های استقلال باشد، اما این اتفاق نیفتاد و شب گذشته نیز خبری عنوان شد تا روند مذاکرات این دروازه‌بان با مسؤولان باشگاه استقلال را به شکل دیگری نشان بدهد جایی که عنوان شد  این دروازه‌بان مبلغ درخواستی بالایی برای تمدید قرارداد داشته است.

 ساعاتی بعد، سید حسین حسینی به این خبر واکنش نشان داد و در پیامی نوشت: «متاسفم برای خبرای دروغ و تاسف برای کسانی که می خواهند من را روبروی شما قرار دهند. بنده با باشگاه توافق کردم.»

این واکنش حسینی نشان می‌دهد او ضمن توافق با مسؤولان استقلال، مذاکرات‌اش را ادامه خواهد داد و درصورت به نتیجه رسیدن با آنها، قراردادش را تمدید می‌کند، اتفاقی که تنها یک امضا با نهایی شدن آن فاصله وجود دارد.

01413501

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۵۱۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان