//
کدخبر: ۱۹۴۶۲۲ //

تماسی با ستاره استقلال؛تمدید کن!

پروسه تمدید قرارداد با ستاره های کلیدی و ملی پوش در باشگاه استقلال از یکی دو روز قبل وارد فاز جدیدی شده است.

تماسی با ستاره استقلال؛تمدید کن!
به گزارش فرتاک نیوز،

در شرایطی که با معرفی سرمربی جدید استقلال سران این باشگاه کمی از فشارهای حاکم بر تعیین تکلیف نیمکت رهبری خود خارج شدند حالا ماموریت دشوار آنها برای تمدید قرارداد ستاره های کلیدی و ملی پوش آغاز شده است تا جایی که ظرف 48 ساعت گذشته مذاکرات مفصلی با تعدادی از این بازیکنان از جمله وریا غفوری در دستور کار قرار گرفت.

در حالی که با شایعات و اخبار منتشر شده پیرامون سیدحسین حسینی، آینده این گلر ملی پوش به یکی از دغدغه ها و نگرانی های طرفداران استقلال تبدیل شده بود این بار نوبت به این حسینی رسید تا با تماس سران باشگاه برای آغاز مذاکرات تمدید قرارداد روبرو شود. براساس خبرهای رسیده با تماسی که جمعه شب از سوی یکی از مدیران استقلال با حسینی گرفته شد این بازیکن امروز برای انجام اولین مذاکره نشستی با آبی ها خواهد داشت.

سیدحسین حسینی هم مثل دیگر دروازه بان استقلالی ها یعنی مهدی رحمتی با اتمام قرارداد حالا به عنوان بازیکن آزاد می تواند برای آینده خود تصمیم گیری کند.گرچه در تماسی که از سوی سران باشگاه تهرانی با او برقرار شد استقلالی ها با بیان این که روی تمدید قرارداد با او حساب بازکردند به نوعی از ماندن این بازیکن با اطمینان صحبت کردند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۴۶۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان