//
کدخبر: ۱۹۳۶۳۹ //

تاکید روی تمدید قرارداد دو دروازه بان سرشناس

از خروجی های جالب نشست هیات مدیره باشگاه استقلال تاکید روی تمدید قرارداد دو دروازه بان سرشناس این تیم در روزهای آتی بود.

 تاکید روی تمدید قرارداد دو دروازه بان سرشناس
به گزارش فرتاک نیوز،

استقلال فصل را در شرایطی به پایان رساند که حضور دو دروازه بان هم تراز و سرشناس در این تیم دردسرهای زیادی را برای این تیم به ارمغان آورد چون نه مهدی رحمتی نه سیدحسین حسینی نیمکت نشینی را دوست نداشتند و عملکردشان هم طوری نبود که بخواهند فضا را برای رقیب در راه قرار گرفتن مداوم در ترکیب اصلی هموار کنند.

در این راه شاید بیشترین لطمه را سیدحسین حسینی خورد که به خاطر همین نیمکت نشینی ها حضور در جام جهانی 2018 همین طور جام ملت های 2019 به عنوان دو تورنمنت بزرگ ملی را از دست داد.

وینفرد شفر سرمربی وقت استقلال خیلی روی داشتن دو دروازه بان هم سطح تاکید داشت به همین خاطر زیر بار تمام حواشی پیرامون حضور هم زمان رحمتی و حسینی رفت و در برخی مواقع نیز با دردسرها و ماجراهای غیرمنتظره ای در راه استفاده از این دو گلر که هر تیمی آرزوی داشتن یکی از آنها را داشت، روبرو شد اما با این حال تا روزی که سمت سرمربیگری را در اختیار داشت تصمیم گرفت بنا به صلاحدید از دروازه بان ها در ترکیب اصلی بهره ببرد.

حال که نیمکت رهبری استقلال دستخوش گمانه زنی ها و شایعات فراوانی شده این سئوال پیش آمده که سرمربی جدید چه خارجی چه داخلی زیر بار این که بخواهد از دو دروازه بان یک سطح در جمع نفراتش بهره ببرد، خواهد رفت؟

تصمیم سرمربی آبیها در مورد دروازه تیم در شرایطی نهایی می شود که سیدحسین حسینی که به سختی و با بخت اقبال دوباره به اردوی تیم ملی برگشت گوش بزنگ اخبار از اردوگاه تیمی است که از آن به فوتبال ایران معرفی شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۳۶۳۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان