//
کدخبر: ۵۱۶۲۵ //

پشت پرده چشم کبود سید مهدی رحمتی

هر چند کاپیتان استقلال مدعی بود در تمرین روز پنج‌شنبه هفته گذشته، توپ به چشمش اصابت کرده اما شنیده می‌شود رحمتی دعوا کرده و کبودی چشمش نیز حاصل همین درگیری فیزیکی است.

 پشت پرده چشم کبود سید مهدی رحمتی
به گزارش فرتاک نیوز،

 سید مهدی رحمتی در دیدار هفته ششم لیگ برتر مقابل پارس جنوبی جم با تصمیم غیر منتظره علیرضا منصوریان نیمکت‌نشین شد و سید حسین حسینی در ترکیب اصلی استقلال قرار گرفت.

 

دروازه‌بان شماره یک و کاپیتان استقلال با کلاهی مشکی رنگ روی نیمکت نشست و نظاره‌گر بازی تیمش شد. صحبت‌های ضد و نقیضی در مورد نیمکت‌نشینی رحمتی مطرح شد. برخی بیماری پدرش را علت قرار نگرفتن در ترکیب اصلی عنوان کردند، میک مک‌درموت، مربی استقلال که به جای علیرضا منصوریان در نشست خبری پس از بازی حاضر شد، معده درد را علت غیبت رحمتی دانست و این بازیکن در گفت‌وگو با رسانه‌ها از کمردرد خود خبر داد! اما کبودی پای چشم رحمتی سبب شد گمانه‌زنی‌هایی در مورد علت اصلی نیمکت‌نشینی او مطرح شود.

 

هر چند کاپیتان استقلال مدعی بود در تمرین روز پنج‌شنبه هفته گذشته، توپ به چشمش اصابت کرده اما شنیده می‌شود رحمتی دعوا کرده و کبودی چشمش نیز حاصل همین درگیری فیزیکی است. بنا بر شنیده‌ها رحمتی به دلیل اختلافات خانوادگی با فردی که البته هیچ ارتباطی به باشگاه استقلال ندارد، درگیر شده و ضربه‌ای به چشمش خورده است.

 

هر چند عدم حضور رحمتی در رختکن پس از شکست مقابل پارس جنوبی و تبریک طعنه‌آمیز باخت استقلال به سید رضا افتخاری، مدیرعامل آبی‌پوشان پایتخت در اینستاگرام باعث شد برخی از درگیری رحمتی با افتخاری و منصوریان صحبت کنند اما شنیده می‌شود کبودی چشم کاپیتان استقلال حاصل یک درگیری خیابانی است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۱۶۲۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان