//
کدخبر: ۱۹۵۰۵۵ //

روزنامه عربستانی توافق برانکو و الاهلی را تایید کرد

روزنامه الریاضیه عربستان در گزارشی صمن اشاره به توافق باشگاه الاهلی با برانکو ایوانکوویچ نوشت: پرسپولیس بی شک باید منتظر خشم هوادارانش بابت خروج برانکو باشد.

روزنامه عربستانی توافق برانکو و الاهلی را تایید کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

باشگاه الاهلی عربستان با برانکو ایوانکوویچ به توافق رسید؛ مرد کروات پس از کشمکش با باشگاه پیشین خود یعنی پرسپولیس که مصرانه قصد نگه داشتن او را در باشگاه داشتند و به تازگی نیز اعلام کرده‌اند که به منظور ادامه همکاری با وی به تعهدات مالی خود عمل خواهند کرد.

با این حال باشگاه غرب نشین خاورمیانه سرمربی ۶۵ ساله را متقاعد کرد تا برای فصل آینده و به منظور باز گرداندن افتخار به باشگاه، هدایت الاهلی را بر عهده بگیرد.

برانکو در چندین لیگ آمار قابل توجهی دارد که از جمله آنها می‌توان به سه قهرمانی پیاپی با پرسپولیس در لیگ برتر ایران، دو سوپر جام ایران و کسب عنوان بهترین سرمربی برای سه دوره اشاره کرد.

جو حاکم بر لیگ عربستان برای مرد کروات بیگانه نخواهد بود چرا که وی پیش تر در فصل ۲۰۱۱- ۲۰۱۲ سابقه هدایت الاهلی را داشته و پس از آن نیز در امارات سابقه حضور روی نیمکت الوحده امارات را در کارنامه دارد.

برانکو علاوه بر پرسپولیس و تیم‌های عربی ذکر شده، سابقه حضور در دینامو زاگرب، تیم ملی کرواسی و تیم ملی ایران را نیز دارد.

الاهلی با توافق با برانکو راه پرسپولیس را سد کرد؛ تیمی که بی شک باید منتظر خشم هوادارانش بابت جدایی مرد کروات باشد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۵۰۵۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان