تاریخ انتشار: 1396/05/11 12:25
نقطه تاریک در نقل و انتقالات بابلی‌ها؛
کد خبر: 191707

ابهام در خط حمله خونه به خونه؛ فقط 3 مهاجم!

خونه به خونه بابل در نقل و انتقالات این فصل فقط 7 بازیکن جدید جذب کرد.
ابهام در خط حمله خونه به خونه؛ فقط 3 مهاجم!

 بابلی‌ها در این فصل از رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور با تغییر رویه، تیمشان را کاملا جوان کرده‌اند و با استفاده از بازیکنان بومی و باتعصب قصد دارند به طلسم خود پایان دهند و لیگ برتر را بغل کنند. اما آنچه در تیم این فصل خونه به خونه بسیار مشهود است کمبود مهاجم در تیم است.

بابلی‌ها گرچه خط حمله زهر داری دارند و در بازی‌های دوستانه پیش فصل این را نشان دادند اما با تنها 3 بازیکن تخصیصی در پست حساس مهاجم نوک می‌توان این موضوع را نقطه تاریک نقل و انتقالات بابلی‌ها قلمداد کرد. آنها به غیر از روح الله باقری و حمید کاظمی از رضا آقابابایی که فصل قبل در تیم امیدهای این تیم بود استفاده می‌کنند و با مصدومیت احتمالی یکی از این سه بازیکن، عملا دست حسین رحمانی خالی می‌ماند.

گرچه این نکته را نیز باید خاطر نشان کرد که در طول فصل گذشته بازیکنانی همچون مجتبی رمضانی، مهدی خیری، میلاد نوری و چند بازیکن دیگر در پست مهاجم نوک مورد استفاده قرار گرفتند و سابقه بازی در این پست را دارند اما با شرایط موجود در لیگ یک، قطعا رحمانی و دستیارانش باید فکری به حال خط حمله خود کند زیرا هواداران بابلی نشان دادند که علاوه بر بازی زیبا، پیروزی در میدان نیز برایشان از اهمیت بالایی برخوردار است.

نویسنده: "حسین پنبه‌کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dl5qq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دروازه‌بان خونه به خونه به مقاومت تهران پیوست
برای انجام خدمت سربازی؛

مهدی حنفی به خونه به خونه مازندران پیوست
حنفی در تهران ملحق می‌شود؛