//
کدخبر: ۱۹۴۴۸۶ //

پایان روزهای پُرکینه؛ ملاقات دوبارۀ نابودگر و پرسپولیس در شام عاشقانه!

باشگاه پرسپولیس تهران شدیداً در تلاش است تا دوباره تیم رویایی خود را بسازد و در این راستا به سراغ کلیدی‌ترین مهرۀ خود رفته است.

پایان روزهای پُرکینه؛ ملاقات دوبارۀ نابودگر و پرسپولیس در شام عاشقانه!
به گزارش فرتاک نیوز،

در روزهایی که تمامی ذهن مخاطبین باشگاه پرسپولیس به بازگشت برانکو ایوانکوویچ و یا جدایی او درگیر شده است، مدیران این باشگاه با بودجه‌ای که به طور پیش‌فرض برای بازار نقل و انتقالات تابستانی در نظر گرفته‌اند، به دنبال بازسازی قدرت تیم پرهوادار خود می‌باشند که عقب‌گرد و بازگرداندن ستاره‌های کلیدی، در دستور کار کمیتۀ نقل و انتقالات این تیم قرار گرفته است.

مشخصاً اصلی‌ترین کاندید باشگاه پرسپولیس برای بازگشت به خانه و همچنین محتمل‌ترین گزینۀ ممکن، مهدی طارمی است، ستاره‌ای که ارزش‌های فنی‌اش هرگز قابل انکار نبود اما حاشیه‌ها و اشتباهات فاحشش، تاثیری بسیار منفی را بر روی عملکرد فنی او در پرسپولیس داشت تا حتی در مقاطعی از فصل نیز او به عنوان منفورترین و پرحاشیه‌ترین بازیکن فوتبال ایران شناخته شود و مجبور به ترک لیگ برتر شود.

اما امروز طارمی شدیداً خواهان بازگشت به تهران و پرسپولیس است! او به خوبی می‌داند که ویلموتس با نگاهی جدی و متفاوت با کی‌روش، لیگ برتر را دنبال می‌کند و از طرفی دیگر قراردادش با باشگاه الغرافه به پایان رسیده و در این باشگاه تمایلی برای حفظش وجود ندارد و همچنین پیشنهادی دندان‌گیر را هم پیش روی خود نمی‌بیند تا سوار بر موج به‌راه افتاده و با چراغ سبز برانکو، چمدان‌هایش آمادۀ بسته شدن به مقصد استادیوم شهید کاظمی باشد، اتفاقی که باشگاه پرسپولیس نیز آن را رسماً تایید کرده است.

-260951

وحید امیری

برانکو سوای بر مهدی طارمی، نظر بسیار مثبتی را بر روی وحید امیری دارد، اما بازگشت امیری از سوپرلیگ ترکیه، کاری بسیار دشوار سخت به نظر می‌رسد؛ چرا که ترابزون اسپور، به این سادگی‌ها اجازۀ خروج امیری را صادر نخواهد کرد و قطعاً درخواست رقمی سنگین را برای آزادسازی قراردادش به باشگاه پرسپولیس ارجاع خواهد داد تا سرخ‌ها از پیگیری وضعیت این ستارۀ سختکوش و محبوب برانکو، ناامید شوند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۴۴۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان