//
کدخبر: ۱۹۳۸۷۵ //

یک فصل دیگر با سپاهان قرارداد دارم/ به چیز دیگری فکر نمی‌کنم

بختیار رحمانی، هافبک تیم فوتبال سپاهان اصفهان اعلام کرد که یک فصل دیگر با این تیم قرارداد دارد.

یک فصل دیگر با سپاهان قرارداد دارم/ به چیز دیگری فکر نمی‌کنم

بختیار رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار  در مورد فصلی که در سپاهان پشت سر گذاشت، گفت: خدا را شکر می‌کنم که فصل را با سلامت تمام کردم. من در طول فصل همیشه سعی داشتم که در تمرینات و بازی‌ها بهترین عملکرد را داشته باشم. هر وقت هم بازی کردم نهایت تلاشم را به خرج دادم و البته گاهی اوقات نیز با تصمیم امیر قلعه‌نویی بازی نکردم که این تصمیم برایم قابل احترام بود.

وی در مورد اینکه سپاهان فصل گذشته نتوانست در لیگ برتر و جام حذفی قهرمان شود، عنوان کرد: سپاهان دو فصل پیش شرایط خاصی داشت و در پایین جدول قرار گرفت. بعد از حضور قلعه‌نویی در سپاهان، شرایط این تیم تغییر کرد و اعتقاد من این است که جام نگرفتن، چیزی از ارزش‌های سپاهان کم نکرد.

هافبک تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: ما خیلی خوب نتیجه گرفتیم. امیدوارم سپاهان در فصل آینده بعد از چند سال قهرمانی در لیگ برتر را هم تجربه کند. در فصل گذشته واقعاً مسئولان باشگاه، کادر فنی، بازیکنان و هواداران خیلی زحمت کشیدند که تیم نتایج خوبی بگیرد و امیدوارم فصل آینده قهرمان شویم.

رحمانی در پاسخ به این پرسش که آیا قرار است در سپاهان بماند، تأکید کرد: من یک فصل دیگر با سپاهان قرارداد دارم و به چیز دیگری فکر نمی‌کنم. دوست دارم فصل آینده بیشتر به تیمم کمک کنم.

وی با اشاره به اضافه شدن بازیکنانی چون محمدرضا حسینی و مرتضی منصوری به سپاهان تصریح کرد: امیرخان تجربه بالایی دارد و قطعاً یک تیم خوب را برای فصل بعد می‌بندد. بازیکنانی که به تیم اضافه شدند کیفیت بالایی دارند و امیدوارم سپاهان در فصل آینده یک تیم پرقدرت داشته باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۳۸۷۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان