//
کدخبر: ۱۹۳۶۴۲ //

مصدوم کره برای مصاف با ایران به تمرینات بازگشت

در بازگشت به سئول تمرینات کره ای ها برای مصاف دوستانه با ایران از سر گرفته شد، تمرینی در هوای سرد و بارانی اما شاداب توام با خنده و شوخی ستاره سرشناس باشگاه تاتنهام.

مصدوم کره برای مصاف با ایران به تمرینات بازگشت
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم های کره جنوبی و ایران فرداشب به وقت محلی در حالی مقابل هم در ورزشگاه جام جهانی سئول صف آرایی می کنند که شکستن طلسم هشت ساله ناکامی ها مقابل رقیب سنتی در قاره کهن از اهمیت زیادی برای فوتبالدوستان این کشور مدعی در شرق قاره برخوردار است.

این اهمیت باعث شد تا رسانه های کره در این چند روز به صورت گسترده اتفاقات و اخبار پیرامون اردوی تیم ملی این کشور همین طور ایران را پوشش بدهند از جمله گزارشی که سایت yna منتشر و به تشریح اتفاقات اولین جلسه تمرینی ببرهای شرق در بازگشت از سفر 450 کیلومتری به بوسان در جنوب سئول، پرداخت.

در این گزارش آمده است:« 25 بازیکن دعوت شده به اردو برای بازی با ایران در هوای سرد و بارانی در مرکز آموزش ملی پاجو(NFC) به تمرین پرداختند تا برای بازی سه شنبه شب آماده شوند. در این تمرین تنها مصدوم بازی با استرالیا هم بعد از چند روز غیبت به کار با توپ پرداخت. هوانگ این بئوم بازیکن تیم ونکوور با توجه به آسیب دیدگی از ناحیه مچ پا بازی با استرالیا را از دست داده بود».

نکته جالب گزارش منتشر شده از سوی yna به شادابی موجود در اردوی تیم کره برمی گشت به خصوص شوخی های سون هیونگ مین ستاره تاتنهامی ها با سایر نفرات این تیم از جمله کیم یانگ کوان بازیکن گامبااوزاکا که حسابی توجهات را معطوف به خود کرده بود.

دیدار تیم های ایران و کره جنوبی فرداشب از ساعت 20 به وقت محلی و 15:30 به وقت ایران در ورزشگاه جام جهانی سئول با قضاوت تیم داوری از ژاپن آغاز می شود و پیش بینی ها از استقبال 50 تا 60 هزار نفری کره ای ها از این بازی حکایت دارد، محکی جدی و دشوار برای مارک ویلموتس در دومین تجربه مربیگری خود در ایران که باید میراث به جا مانده از کی روش را حفظ و شکست ناپذیری ایران در جنگ بزرگ قاره را ادامه دهد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۳۶۴۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان