//
کدخبر: ۴۹۰۳۴ //

کی‌روش با تیم دومش بازی می‌کند؟

ملی پوش سابق ایران گفت: بهتر است کی‌روش به بازی با کره به چشم یک دیدار تدارکاتی نگاه کند و بیشتر به بازیکنانی میدان دهد که کمتر بازی کرده‌اند.

کی‌روش با تیم دومش بازی می‌کند؟
به گزارش فرتاک نیوز،

 جعفر مختاری‌فر در خصوص دیدار تیم ملی ایران مقابل کره جنوبی اظهار داشت: همه دوست دارند در این بازی تیم ملی ایران به پیروزی برسد و من هم همینطور. این را هم می‌دانم که اگر کی‌روش با آن روشی که بلد است و استاد آن است به میدان برود قطعا کره را در این بازی خاص می‌برد.

 

وی افزود: تجربه نشان می‌دهد که اولویت اول برای کی‌روش بردن کره، حفظ رکورد شخصی‌اش برابر این تیم و حفظ رکورد گل نخوردن در مسابقات انتخابی جام جهانی است و شواهد نشان می‌دهد او با همه قوا در این بازی به میدان می‌رود. اما منطق حکم می‌کند در این بازی که جنبه یک دیدار تشریفاتی برای تیم ملی ایران دارد بیشتر به بازیکنانی بازی داده شود که در شرایط عادی کمتر به آنها بازی می‌رسد و یا به تعبیری تیم دوم به میدان برود.

 

ملی پوش سابق کشورمان تصریح کرد: ممکن است اگر با تیم دوم به میدان برویم بازی را هم واگذار کنیم، اما به نظر من این ارزش را دارد که بازیکنان کمتر بازی کرده دارای تجربه بشوند. به اعتقاد من بهتر است با تیم دوم بازی کنیم حتی اگر این بازی را ببازیم. اما عواید بیشتری در آینده نصیب فوتبال ایران می‌شود.

 

مختاری‌فر بیان داشت: توقع مردم الان از این تیم ملی بالا است. دیدیم که مردم با صعود به جام جهانی آن هم صعودی اینچنین مقتدرانه مثل گذشته شادی نکردند. چون توقع شان از این تیم چیزی بیشتر از صعود است. الان مردم و فوتبال دوستان به دنبال این هستند که در جام جهانی از گروه خود صعود کنند و لااقل یک مرحله بالا بیایند.

 

پیشکسوت فوتبال کشورمان در خاتمه اظهار کرد: امیدوارم تیم ملی در روسیه بازی‌های خیلی خوبی انجام دهد و لااقل بتوانیم از گروه خود به مرحله بعدی صعود کنیم. این خوشایند ترین اتفاقی است که می‌تواند در فوتبال برای ما بیفتد.

 

منبع: مشرق
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۹۰۳۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان