//
کدخبر: ۱۹۳۶۲۹ //

گریزمان کار گذشته را دوباره تکرار کرد

آنتون گریزمان کاری که قبلا کرده بود را دوباره تکرار کرد و موفق شد با این کار نظر مالک ثروتمند پاری‌سن‌ژرمن را به خود جلب کند.

 گریزمان کار گذشته را دوباره تکرار کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

آنتوئن گریزمن یک بار دیگر هم این کار را انجام داد. زمانی که وقتی تصمیم‌گیری رسید همه دنیا را بازی داد. فصل گذشته کاری کرد تا تیم‌های فوتبال اتلتیکومادرید و بارسلونا برای تصمیم‌گیری او منتظر بمانند و در نهایت هم در مادرید ماند.

حالا شاید تا ۵ روز پیش نمی‌دانست آینده‌اش در کدام تیم خواهد بود، اما حالا می‌داند. او ابتدا به طرز عجیبی در حالی که هنوز بازی‌های فصل در جریان بود اعلام کرد فصل آینده در اتلتیکو نخواهد بود و در شرایطی که مطبوعات بیش از همه او را به بارسا نسبت می‌دادند، احتمال پیوستنش به این تیم بیش از پیش شد. به اندازه‌ای که حتی سران بارسا هم به جذب او امیدوارتر شدند.

منابع نزدیک به او گفتند قرار است بارسا رقم فسخ قراردادش که ۱۲۰ میلیون یورو است را بپردازد و او را به خدمت گیرد. به نظر می‎رسید که او هم با این روند کاملاً موافق است.

اما شایعاتی مطرح شدند که خیلی زود رنگ و بوی واقعیت گرفتند. روزنامه‌ها و مطبوعات فرانسوی نوشتند ناصر الخلیفی به دنبال جذب او است و حالا هم این خبر منتشر شده که این بازیکن با پاری‌سن‌ژرمن به توافق رسیده است.

او تیم متعلق به کشور خودش را به چند دلیل انتخاب کرده است. هم اینکه می‌تواند در کشورش باشد، هم در تیمی است که مالکش ثروتمند است و مطمئناً پیشنهاد دستمزد خوبی به او داده است، هم اگر بتواند با پاری‌سن ژرمن قهرمان لیگ قهرمانان شود کاری به مراتب بزرگ‌تر از این کرده که در تیمی که مسی را دارد به عنوان و جام برسد. باید دید نسبت دادن او به پاریس تا چه حد درست است و چه زمانی قرار است خبر رسمی در این باره منتشر شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۳۶۲۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان