//
کدخبر: ۱۹۲۷۸۶ //

نیمار یک تورنمنت بزرگ دیگر را از دست خواهد داد؟

خروج نیمار با چشمهای گریان از بازی دوستانه دیشب برزیل و قطر، بعد از مصدومیت از ناحیه پا، برزیلی‌ها را از احتمال عدم حضور او در رقابتهای کوپا آمه‌ریکا بسیار نگران کرده است.

نیمار یک تورنمنت بزرگ دیگر را از دست خواهد داد؟
به گزارش فرتاک نیوز،

نیمار، ستاره بزرگ برزیلی باشگاه پاری سن ژرمن دیشب در پایتخت این کشور، در یک بازی دوستانه با پیراهن طلایی‌رنگ تیم ملی کشورش برزیل به مصاف قهرمان آسیا، قطر رفت. بازی دوستانه‌ای که برای آمادگی هر چه بیشتر میزبان رقابتهای کوپا آمه‌ریکا در آستانه برگزاری رقابتها برگزار شده بود.

اما نیمار تنها بعد از گذشت 20 دقیقه از این بازی دوستانه، با چشمهای گریان و در حالیکه قوزک پای راستش با یخ باندپیچی شده بود از زمین بیرون رفت. چند لحظه قبل تصاویر تلویزیونی نیمار را در حالی نشان دادند که بدون اینکه با کسی برخورد داشته باشد روی زمین سرنگون شد.

نیمار پیش از اینکه به صورت دائم از زمین بیرون برود هم درحالیکه هم‌تیمی‌هایش مشغول جشن گرفتن گل ریچارلیسون بودند از زمین خارج شد و وارد تونل ورزشگاه شد تا فوراً توسط تیم پزشکی حاضر در استادیوم معاینه شود. نیمار بعد از آن برگشت و مدت کوتاهی توسط تیم پزشکی برزیل که روی نیمکت و در کنار زمین حضور داشتند مورد معاینه و معالجه سرپایی قرار گرفت.

نیمار که بعد از آن وارد زمین شده بود نتوانست مدت زیادی در زمین بماند و با کمک تیم پزشکی از زمین خارج شد. رسانه‌های برزیلی گزارش دادند که چند دقیقه بعد از خروج نیمار از زمین، او به بیمارستان منتقل شده است.

نیمار به تازگی از بند مصدومیت رهایی یافته، مصدومیتی که باعث شده بود در فاصله ماه‌های ژانویه تا مارس، 13 مسابقه پاری سن ژرمن را از دست بدهد. ستاره برزیلی چند روز پیش در تمرینات برزیل هم از ناحیه زانوی چپ دچار درد شده بود و برزیلی‌ها را در آستانه کوپا آمه‌ریکا نگران کرده بود. حالا باید دید مصدومیت نیمار در بازی دیشب چقدر جدی است و این ستاره بداقبال برزیلی یک تورنمنت بزرگ دیگر را به دلیل مصدومیت از دست خواهد داد یا نه.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۲۷۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان