//
کدخبر: ۱۹۲۶۴۶ //

افشای ویدئوی جنجالی دوم؛کابوس بزرگ نیمار!

نایب رئیس فدراسیون فوتبال برزیل فاش ساخت که ویدیوی دومی از نیمار وجود دارد که می تواند سند محکمی برای اثبات آزار جنسی او باشد.

افشای ویدئوی جنجالی دوم؛کابوس بزرگ نیمار!
به گزارش فرتاک نیوز،

نیمار روزها و ساعات بسیار سخت و دشواری را پشت سر می گذارد. فوق ستاره برزیلی پی اس جی متهم به آزار جنسی یک زن در هتلی در شهر پاریس شده است. اتفاقی که گفته می شود 15 ماه می رخ داده است.

این خبر ابتدا چند روز پیش فاش شد. آسوشیتدپرس می‌گوید که به گزارش پلیس در مورد آن حادثه دسترسی پیدا کرده. بر اساس این گزارش، واقعه روز 15 می در هتلی لوکس در شهر پاریس اتفاق افتاده است. بر اساس این گزارش پلیس، زن مدعی، جمعه این هفته در شهر سائوپائولو به پلیس برزیل مراجعه کرده و علیه نیمار شکایت تنظیم کرده است.

در واکنش به این ادعا، نیمار خیلی سریع و با انتشار تصاویری از زن مدعی در مورد پرونده تجاوز و همچنین مکالمات شخصی وی با آن فرد، قصد داشت ثابت کند که ادعای تجاوز از سوی آن زن صحت ندارد، اما همین کار نیز جرم سنگینی در برزیل به شمار می آید.

در برزیل ارائه، به اشتراک گذاری، انتقال، فروش، توزیع یا انتشار تصاویر یا فیلم های با محتوای جنسی جرم سنگینی دارد و ممکن است مجازاتی تا پنج سال زندان برای نیمار از سوی دادستانی ریودوژانیرو در نظر گرفته شود.

فرانسیسکو نوولوتو، نایب رئیس فدراسیون فوتبال برزیل امروز خبر داد که ویدیو دومی از نیمار وحود دارد که می تواند اوضاع برای او را بسیار دشوارتر کند. سندی محکم که می تواند باعث غیبت نیمار در کوپا آمه ریکا شود. تورنمنتی که از 9 روز دیگر در برزیل شروع خواهد شد.

او به خبرنگاران گفت:« اگر نیمار در کوپا آمه ریکا بازی کند، ممکن است باعث عدم موفقیت تیم ملی برزیل شود. من مطبوعات و رسانه های برزیل را به خوبی می شناسم و این قضیه نیمار را تحت تاثیر قرار خواهد داد. اسناد بیشتری برای فاش شدن وجود دارند. یکی از دوستانم در پلیس ریو به من گفت که ویدیوی دومی وجود دارد که ممکن است به زودی ارائه شود. اگر نیمار در رقابت ها حاضر نشود، قطعا باعث خوشحالی خیلی ها از جمله تیم های رقیب خواهد شد با این حال معتقدم، او الان شرایط روحی مناسبی ندارد و بهتر است در کوپا شرکت نکند. این البته صرفا نظر شخصی من است.»

هرچند هنوز هویت واقعی زن شاکی فاش نشده؛ ولی رسانه های برزیل ادعا کرده اند که او " نایلا تیرنداده"، یک مدل برزیلی 26 ساله است و از طریق شبکه های اجتماعی با نیمار آشنا شده است.

حضور یا عدم حضور نیمار در کوپا آمه ریکا به خود این بازیکن بستگی دارد و رئیس فدراسیون فوتبال برزیل معتقد است که دخالتی در این امر نخواهند کرد. اگر نیمار شرایط لازم را داشته باشد، در فهرست نهایی سلسائو حضور خواهد داشت و تیته(سرمربی) فعلا قصدی برای خط زدن او ندارد.

برخی منابع نیز فاش کرده اند که نیمار در اردوی تیم ملی برزیل و در گفت و گو با تیته، گریه کرده و از شرایط بد روحی خود سخن گفته است اما هنوز مشخص نیست که او به رقابت ها خواهد رسید یا خیر. بدون شک، افشای سند دوم در مورد آزار جنسی او می تواند کار نیمار را حداقل برای کوتاه مدت تمام کند.

لازم به ذکر است که اولین بازی برزیل روز 14 ژوئن، در سائوپائولو و برابر بولیوی خواهد بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۲۶۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان