//
کدخبر: ۱۹۳۴۵۰ //

گریزمان: خودم میدانم به کدام تیم میروم

آنتوان گریزمان، ستاره فرانسوی که برای ترک اتلتیکو مادرید آماده می‌شود گفت می‌داند مقصد بعدی‌اش کدام باشگاه خواهد بود.

گریزمان: خودم میدانم به کدام تیم میروم
به گزارش فرتاک نیوز،

درحالیکه شایعات درباره انتقال آنتوان گریزمان، ستاره فرانسوی اتلتیکو مادرید به بارسلونا این روزها به اوج رسیده، گریزمان گفت می‌داند مقصد بعدی‌اش کدام باشگاه است و فصل آینده را در کدام تیم توپ خواهد زد.

گریزمان بعد از پنج سال حضور در اتلتیکو مادرید این تیم را ترک خواهد کرد و بر اساس گزارشهای متعدد مقصد او بارسلونا خواهد بود. اما درحالیکه گریزمان و دو باشگاه اتلتیکو و بارسلونا در این باره  سکوت کرده‌اند، گریزمان گفت که تصمیم شخصی‌اش را گرفته و می‌داند فصل بعد در کدام تیم بازی خواهد کرد.

گریزمان که علاوه بر بارسلونا صحبت‌هایی هم درباره تلاش باشگاه‌های پاری سن ژرمن و منچستر یونایتد برای جذب او مطرح شده، در این باره به تله‌ماتین گفت:" می‌دانم فصل بعد کجا بازی خواهم کرد".

گریزمان که دیشب با پیراهن تیم ملی فرانسه در ترکیه مقابل تیم ملی این کشور بازی می‌کرد، از سال 2014 از باشگاه اسپانیایی رئال سوسیداد به اتلتیکو پیوست و تا امروز در این باشگاه مشغول به بازی است. گریزمان در اتلتیکو موفق شده قهرمانی لیگ اروپا، سوپرجام اروپا و سوپرجام اسپانیا را بدست بیاورد.

گریزمان در فصل 2018-2019 درحالیکه اتلتیکو بعد از بارسا مقام دوم لالیگا را به خود اختصاص داد 15 گل در لالیگا و 21 گل در همه رقابتها به ثمر رساند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۳۴۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان