//
کدخبر: ۱۹۳۴۰۹ //

عرب:ایرانسل نه، مجری اسپانسر بد عهدی کرده است

مدیرعامل پرسپولیس با حضور در نشست خبری توضیحاتی را درباره مشکلات این باشگاه ارائه کرد.

عرب:ایرانسل نه، مجری اسپانسر بد عهدی کرده است
به گزارش فرتاک نیوز،

ایرج عرب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با حضور در نشست خبری درباره مسائل جاری این باشگاه و مشکلات مختلف قرمزپوشان با رسانه ها گفت و گو کرد که مشروح آن در ادامه می آید:

 

*برانکو یک مربی حرفه ای است

قطعا نقش رسانه در همه موضوعات مهم است و در ورزش مهم تر. شما یک فصل در کنار باشگاه بودید و از شما تشکر می کنم. کار رسانه سخت است چون در جمع آوری خبر و انعکاس و تحلیل سختی هایی هست و ما درک میکنیم. در این مدت که بودم سعی کردم رابطه عمیقی با دوستان داشته باشم و از شما هم بابت این موضوع تشکر می کنم. امیدوارم تعامل ادامه پیدا کند و ضعف ها هم برطرف شود.

فصل سختی داشتیم و به ویژه در نیم فصل دوم برخی حواشی واقعا سنگین بود و سختی ها را مضاعف کرد ولی با همت کادرفنی و بایکنان و به ویژه برانکو که یک مربی حرفه ای است، به موفقیت رسیدیم و هواداران در این مسیر کنار ما بودند اما امروز می خواهم درباره موضوعات مالی صحبت کنم.

 

*ایرانسل نه، مجری اسپانسر بد عهدی کرده است

قرارداد ها بهتر از قبل بسته شده و درامدها تحقق بهتری داشته ولی این قراردادها ایراداتی هم دارد. اسپانسر ما ایرانسل بر اساس مستنداتی که داریم خوب کار کرده و به تعهدات نیز عمل نموده ولی مجری اسپانسری در ماه های اخیر بی نظم بوده است و به همین دلیل یک هفته فرصت دادیم تا مشکلات را درست کنند و در غیر این صورت از طریق قانون پیش می رویم.

اسپانسر اصلی ما ایرانسل و سامانه ۳۰۳۰ است که برخی حواشی پیرامونش ایجاد شد و پیامک ها کم شد و درامد ما سیر نزولی پیدا کرد که این موضوع اصلا خوب نیست اما مجری اسپانسری چون ما دولتی هستیم و نمی توانیم با هر شرکت قرارداد ببندیم، همان شرکت جذب کاربر ایرانسل است که برند باشگاه در اختیارش است. مشکلاتی هست و جلساتی برگزار کردیم امیدواریم مشکل حل شود.

 

*60 هزار دلار بدهی را باید با دلار 14 هزار تومنی بدهیم

به دلایلی دریافتی و هزینه های ما همخوانی ندارد و همیشه مدیران باشگاه وارث بدهی ها بوده اند. در دو سه مدیریت قبلی، بدهی های پرداخت شده ولی باز هم هست و بدهی های نهفته ای داریم که در بودجه پیش بینی نشده است. یکی دو ماهه اخیر با بدهی 60 هزار دلاری رو به رو شدیم که با دلار 15 هزار تومنی باید پرداخت کنیم. متاسفانه مدیران با بدهی باشگاه را تحویل گرفته اند و این موضوع مشکل ساز شده است.

 

*60 میلیارد بدون آپشن قرارداد داریم

تورم ریالی بحث بعدی است. هزینه های هتل و دیگر مسائل دو و سه برابر شده ولی درآمد ما ثابت بوده است. تحریم های ظالمانه هم بوده که مشکلاتی برای ما درست کرده است. به کادرفنی و بازیکنان داخلی و خارجی 60 میلیارد بدون آپشن باید پرداخت کنیم.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۳۴۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان