//
کدخبر: ۱۹۳۲۲۷ //

از قلعه نویی تا مجیدی؛تکلیف تیم امید چه می شود؟

فرهاد مجیدی گزینه اول فدراسیون فوتبال ایران برای حضور در پست سرمربیگری تیم امید ایران است.

از قلعه نویی تا مجیدی؛تکلیف تیم امید چه می شود؟
به گزارش فرتاک نیوز،

پس از کش و قوس های فراوان و در پی اتمام کار امیدها با زلاتکو کرانچار سرمربی امیدها، حمید استیلی مدیرتیم امید مامور به انتخاب یک گزینه جدید برای بازی های مقدماتی المپیک 2020 توکیو شد که با عبور از نام های مختلف حالا فرهاد مجیدی گزینه اصلی فدراسیون برای پذیرش این پست است.

از قلعه نویی تا مجیدی

بعد از جدایی یا کنارگذاشتن زلاتکو کرانچار سرمربی کروات از تیم امید ، لیست اولیه گزینه های هدایت این تیم در رقابت های مقدماتی المپیک ژاپن شامل اسامی مطرحی چون یحیی گل محمدی ، امیر قلعه نویی و مهدی مهدوی کیا بود که هر کدام بنا به دلایلی سرمربیگری این تیم را نپذیرفتند. بعد از اینکه سرمربیان مطرح ایرانی حاضر به قبول این پست سخت نشدند ، اعلام شد که تیم امید به دنبال گزینه های خارجی است اما این موضوع با مخالفت فدراسیون فوتبال مواجه و خیلی زود منتفی شد.

لیست بعدی گزینه های مدنظر برای تیم امید را مربیانی چون عبدالله ویسی و عباس چمنیان تشکیل می دادند که البته این نام ها در فضای مجازی و کسب  آرای مردمی خیلی موفق نبودند و در نهایت آن ها نیز از جمع نامزدهای رسیدن به هدایت تیم امید کنار رفتند.

با این حال حضور همزمان حمید استیلی مدیرتیم امید و فرهاد مجیدی مربی تیم استقلال در جایگاه ویژه بازی تیم های ایران و سوریه در ورزشگاه آزادی، با این خبر تکمیل شد که استیلی سرمربیگری تیم امید را به فرهاد مجیدی پیشنهاد داده است. این خبر خیلی زود توسط حمید استیلی تایید شد و حالا از فدراسیون فوتبال خبر می رسد که در حال حال حاضر گزینه اصلی این تیم فرهاد مجیدی است که تجربه حضورش در عرصه مربیگری 4 بازی آخر استقلال در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا در فصل گذشته است. مجیدی البته که اکنون نامزد رسیدن به نیمکت استقلال هم هست هرچند هنوز اخبار حکایت از تلاش باشگاه برای آوردن یک مربی خارجی و به خصوص آندره استراماچونی دارد. اینکه چرا هدایت تیم امید ایران در مسابقات دشوار مرحله آخر مقدماتی جام جهانی به فرهاد مجیدی پیشنهاد شده است هنوز مشخص نیست چرا که مرد محبوب فوتبال ایران هنوز تجربه زیادی در این عرصه نداشته است با این وجود پیش بینی می شود که مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال به طور رسمی فردا این موضوع را اعلام کرده و باید منتظر واکنش فرهاد مجیدی نیز به این پیشنهاد باشیم.

به نظر می رسد سرنوشت نیمکت استقلال و آینده فرهاد مجیدی در کادرفنی این تیم می تواند تاثیر زیادی در قبول یا عدم قبول پیشنهاد هدایت تیم امید ایران داشته باشد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۳۲۲۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان