//
کدخبر: ۱۸۸۸۴۹ //

قلعه نویی هم به فدراسیون فوتبال نه می گوید؟

فدراسیون فوتبال در تلاش برای انتخاب یک مربی بزرگ برای تیم امید است تا این تیم بعد از نزدیک به 5 دهه ناکامی در صعود به المپیک سرانجام حضور دراین رقابت ها را تجربه کند.

قلعه نویی هم به فدراسیون فوتبال نه می گوید؟
به گزارش فرتاک نیوز،

المپیک 2020 توکیو شاید آخرین حضور فوتبال در المپیک باشد و حضور ایران در این بازی ها می تواند حسن ختام خوبی برای فوتبال ما باشد. بعد از عدم پذیرش سمت سرمربیگری تیم امید از سوی یحیی گل محمدی فدراسیون فوتبال حال سخت به دنبال گزینه ی مورد علاقه خود است. امیر قلعه نویی که پیش تر حضور در راس کادر فنی تیم ملی را تجربه کرده بود.

امیر قلعه نویی بعد از نایب قهرمانی درلیگ برتر حالا تیمش را مهیای بازی با پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی جام حذفی می کند و طبیعی است او هم به واسطه عملکرد خوبی که در سپاهان داشته همانند یحیی با پیشنهاد تمدید قرارداد از سوی باشگاه مواجه شود و انتخاب بین تیم باشگاهی و تیم امید برای او هم خیلی سخت نخواهد بود. به خصوص که پیشنهاد فدراسیون فوتبال و باشگاه سپاهان از نظر مالی تفاوت زیادی دارد.همانطور که یحیی گل محمدی برای تمدید قرارداد خود با باشگاه پدیده با پیشنهاد جالب توجهی روبرو شد. پیشنهاد چند میلیاردی که می توانست برای هر مربی ای وسوسه انگیز باشد.

تیم امید، تیم ملی جوانان 2016 است که در جام ملت ها به مرحله نیمه نهایی راه یافت و با کسب عنوان سومی مشترک به همراه ویتنام به جام جهانی زیر 20 سال صعود کرد و حالا همان تیم های زیر 19 سال یا تیم های ملی جوانان درسال 2019 و در تایلند بازی های قهرمانی زیر 23 سال آسیا را برگزار خواهند کرد. قطر، بحرین، عراق، امارات، اردن، ازبکستان، کره شمالی، کره جنوبی، ژاپن، چین، ویتنام، استرالیا، ایران، سوریه، عربستان و تایلند 16 تیم شرکت کننده در مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا در تایلند هستند که در پایان تیم های راه یافته به مرحله نیمه نهایی جواز حضور در المپیک 2020 توکیو را به دست خواهند آورد. ایران به دلیل حذف در بازی های مقدماتی دوره قبل این بار در قرعه کشی گروهی در سید چهار قرار خواهد گرفت و سید بندی بازی ها از این قرار است: سید یک: تایلند، ازبکستان، ویتنام، قطر - سید 2: کره جنوبی، عراق، ژاپن، کره شمالی - سید 3: چین، استرالیا، اردن، عربستان - سید 4: سوریه، ایران، امارات، بحرین.

شاید پاسخ امیر قلعه نویی به فدراسیون فوتبال همانند یحیی گل محمدی نه باشد اما فدراسیون فوتبال می خواهد همه راهها را برای انتخاب یک مربی خوب برای تیم امید طی کند تا فردا جای سرزنشی باقی نماند. از آنجایی که قرار است با پایان بازی های جام حذفی تمرینات تیم امید آغاز شود مذاکرات با گزینه های مدنظر به سرعت در حال پیگیری است تا درنهایت سرمربی تیم امید معرفی شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۸۸۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان