//
کدخبر: ۱۹۲۹۴۴ //

اظهارات جهانبخش پس از برد تیم ملی برابر سوریه

بازیکن تیم ملی فوتبال گفت: کی روش زحمات زیادی برای تیم ملی کشید و کسی نمی‌تواند نام او را از فوتبال ایران حذف کند.

اظهارات جهانبخش پس از برد تیم ملی برابر سوریه
به گزارش فرتاک نیوز،

علیرضا جهانبخش هافبک مهاجم تیم ملی کشورمان، پس از بازی تیم ملی کشورمان مقابل سوریه گفت: فوتبال خوبی بازی کردیم و نتیجه خوبی از بازی گرفتیم که باعث شد مردم از این پیروزی لذت ببرند. قطعا بازی بعدی برابر کره سخت‌تر خواهد بود، انشاالله که بتوانیم در آن بازی هم عملکرد خوبی داشته باشیم و نتیجه خوبی بگیریم.

جهانبخش درباره تغییراتی که پس از رفتن کی روش در جو تیم ملی ایجاد شده بیان کرد: در انتخاب بازیکنان به غیر از یکی، دو بازیکن که به تازگی دعوت شدند، تغییر خاصی ایجاد نشد و بیشتر بازیکنان همان قدیمی‌ها هستند. کی روش در ۸ سال گذشته زحمات زیادی برای تیم ملی کشید و قطعا کسی نمی‌تواند نام او را از فوتبال ایران حذف کند، زیرا خاطرات بسیار خوبی از او در اذهان مردم باقی مانده است. هر آمدنی یک رفتنی دارد و کی روش نیز پس از ۸ سال تیم ملی ایران را ترک کرد.

وی در ادامه گفت: با ویلموتس دوران جدیدی را شروع کردیم، امیدوارم در سال‌های آتی که ویلموتس سرمربی تیم است و ما افتخار پوشیدن پیراهن تیم ملی را داریم بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم و روند رو به رشد تیم ملی را ادامه دهیم.

بازیکن تیم برایتون در واکنش به عملکرد ضعیفش در بازی‌های باشگاهی خود اظهار کرد: فصل اول برای من فصل یادگیری بود. بعد از این که از فوتبال هلند به فوتبال انگلیس رفتم فهمیدم که تا چه حد کیفیت لیگ این کشور بالاست. می‌دانستم که در آنجا شرایط متفاوت خواهد بود و پیشبینی دشوار بودن کار در لیگ انگلیس را کرده بودم. این فصل برای من خیلی بالا و پایین داشت و چیز‌های خوبی یاد گرفتم و به تجربیاتم اضافه شد که امیدوارم در سال بعد بتوانم از آن‌ها استفاده کنم. البته من این شرایط را در سال اول بازی در هلند و حتی زمانی که به آلکمار پیوستم، داشتم.

وی در پایان افزود: توقعاتی که مردم از من دارند کاملا به جا و منطقی است. من نیز برای برآورده کردن توقعات از خودم تلاش کردم تا انشاالله نماینده خوبی برای فوتبال کشورمان باشم. این چیز‌ها اهمیتی ندارد، زیرا در فوتبال این مسائل اتفاق می‌افتد، اما به درگیری من و واکر بیش از حد پرداخته شد که به نظر خودم فقط یک درگیری کوچک بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۲۹۴۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان