//
کدخبر: ۱۵۹۴۷۳ //

بازگشت اسلحه تیم ملی ایران به ترکیب اصلی

خبر بازگشت علیرضا جهانبخش به تمرینات گروهی هر چقدر برای فوتبالدوستان ایرانی خوشایند بوده، موجی از وحشت را در اردوگاه حریف دوم ایران در جام ملت‌ها شکل داده است.

بازگشت اسلحه تیم ملی ایران به ترکیب اصلی
به گزارش فرتاک نیوز،

علیرضا جهانبخش، وینگر تیم ملی ایران که اکنون با حضور در لیگ انگلستان و تیم برایتون چهره شناخته شده ایران در جام ملت‌ها محسوب می‌شود، با عبور از مصدومیت سنگین اکنون در آستانه بازی با ویتنام شرایط حضور در ترکیب تیم ملی را به دست آورده است.

سایت‌های ویتنامی با تیتر بازگشت اسلحه تیم ملی ایران به استقبال این بازیکن رفته‌اند. خبر خوب برای تیم ملی ایران این است که علیرضا جهانبخش که سابقه حضور در دو جام جهانی را در کارنامه دارد، شرایط بازگشت به ترکیب ایران را به دست آورده است. این بازیکن در شرایطی که در اردوی برایتون دچار آسیب شد اما توسط کارلوس کی‌روش در لیست این تیم قرار گرفت و بعد از بازی اول اکنون شرایط حضور در ترکیب را به دست آورده است. این در حالی است که کی‌روش ادعا کرده بود روی جهانبخش برای مراحل بعدی حساب کرده است. با این حال بعید است که سرمربی تیم ملی روی این بازیکن برای جدال مقابل ویتنام حساب باز کند و شاید او یک اسلحه خطرناک برای دیدار با عراق یا مرحله بعدی باشد.

تیم ملی ایران روز شنبه به مصاف ویتنام خواهد رفت و امیدوار است با برتری در این بازی جواز صعود به مرحله بعدی را پیش از تقابل با عراق نصیب خود کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۹۴۷۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان