//
کدخبر: ۱۹۲۶۷۵ //

تکذیب خبر نزدیک بودن گزینه ایتالیایی استقلالی ها به نیمکت رهبری فیورنتینا + عکس

رسانه نزدیک به باشگاه فیورنتینا اخبار مربوط به نزدیک بودن گزینه ایتالیایی استقلالی ها به نیمکت رهبری ویولا را تکذیب کرد.

تکذیب خبر نزدیک بودن گزینه ایتالیایی استقلالی ها به نیمکت رهبری فیورنتینا + عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

در روزهایی که تمامی اخبار از نزدیک شدن آندرا استراماچونی به نیمکت رهبری استقلال ایران حکایت دارد برخی شایعات در رسانه های ایتالیا از قرار گرفتن نام این مربی جذاب و جوان در فهرست کاندیداهای جایگزینی وینچنزو مونتلا در نیمکت رهبری تیم محبوب فلورانس حکایت داشت.

با اوج گرفتن این شایعات سایت violanews رسانه نزدیک به باشگاه فیورنتینا تمامی اخبار و گمانه زنی ها در خصوص جایگزینی استراماچونی با مونتلا در نیمکت فیورنتینا را تکذیب کرد و با اشاره به توئیت خبرنگار مشهور گاتزتا دلواسپورت همچنان به نزدیک بودن استراماچونی به باشگاه استقلال ایران تاکید کرد، موضوعی که هنوز از سوی سران باشگاه تهرانی تایید نشده است.

آندرا استراماچونی که بیشتر شهرت خود را در دوران مربیگری در تیم پریماورای اینتر به دست آورد و با معرفی پدیده های زیادی به فوتبال ایتالیا توانست به عنوان جوان ترین مربی تاریخ اینتر هدایت این تیم پرافتخار ایتالیا را در کارنامه اش به ثبت برساند تا فصل قبل هدایت اسلاویاپراگ در جمهوری چک را برعهده داشت و با اتمام قراردادش به خانه بازگشت.

مسلما توافق این مربی جذاب و خوش پوش ایتالیایی با استقلال می تواند او را به عنوان یکی از سرشناس ترین مربیان خارجی تاریخ لیگ برتر ایران بر سر زبان ها بیاندازد، بر میزان جذابیت فصل آتی لیگ برتر خواهد افزود به خصوص که رسانه های ایتالیایی همواره در تمجید از استراماچونی او را مردی معرفی کردند که همواره برای ساخت تئوری های تاکتیکی جدید عطش زیادی دارد.

حال با گذشت چند روز از توئیت نیکولا شیرا خبرنگار مشهور گاتزتادلواسپورت مبنی بر توافق سه ساله استراماچونی با استقلال و تایید سفر به ایران از سوی همسر این مربی، مشخص نیست چرا باشگاه استقلال توافق با این مربی را رسمی اعلام نمی کند؟ خبری که در این روزهای نگران کننده برای طرفداران می تواند همچون مسکن کمی از اضطراب آنها برای ساخت تیمی مناسب برای فصل آتی بکاهد.

01410859

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۲۶۷۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان