//
کدخبر: ۱۹۲۶۶۶ //

اریکسن:اگر پیشنهاد هیجان‌انگیزی دریافت نکنم، چرا در تاتنهام نمانم؟!

هافبک دانمارکی تاتنهام از علاقه‌اش برای رفتن به رئال مادرید سخن گفت، اما این باشگاه انگلیسی هنوز از پرافتخارترین باشگاه اروپا پیشنهادی دریافت نکرده است.

اریکسن:اگر پیشنهاد هیجان‌انگیزی دریافت نکنم، چرا در تاتنهام نمانم؟!
به گزارش فرتاک نیوز،

بعد از اینکه کریستین اریکسن حاضر به تمدید قراردادش با باشگاه تاتنهام نشد، از رئال مادرید به عنوان یکی از اصلی‌ترین مشتریان این هافبک دانمارکی یاد شده، این در حالی است که این هافبک 27 ساله تنها یک فصل دیگر با باشگاه تاتنهام قرارداد دارد. ستاره خط میانی اسپرز می‌تواند بعد از لوکا یووچ که روز گذشته با قراردادی 6 ساله به کهکشانی‌ها پیوست، یکی از خریدهای تابستاتی زین‌الدین زیدان برای رئال مادرید باشد.

اریکسن در خصوص آینده حرفه‌ای‌اش به نشریه دانمارکی «اکسترا بلدت» گفت: احساس می‌کنم در مقطعی از دوران حرفه‌ای‌ام قرار دارم که می‌خواهم چیز جدیدی را تجربه کنم. برای تمامی اتفاقاتی که در تاتنهام افتاد، احترام زیای قائل هستم اما باید بگویم که دوست دارم چیز جدیدی را تجربه کنم. امیدوارم در این تابستان شفاف‌سازی صورت بگیرد و برنامه این است. در فوتبال اما نمی‌دانید که چه زمانی شفاف‌سازی صورت خواهد گرفت. هر زمانی این اتفاق می‌تواند بیفتد. اگر این اتفاق هر چه زودتر بیفتد به سود همه خواهد بود، اما در فوتبال برخی چیزها نیاز به زمان دارد.

هافبک دانمارکی تاتنهام در ادامه اظهار داشت: این شفاف‌سازی هم بسته به دنیل لوی - رئیس باشگاه تاتنهام - و باشگاهی که نسبت به جذب من  علاقه‌مند است، دارد. باید بنشینیم و در مورد قرارداد جدید مذاکره کنیم و برای این موضوع نمی‌شود تاریخی دقیق معین کرد. اگر از تاتنهام جدا شدم، امیداوارم به یک سطح بالاتر بروم. رفتن به رئال مادرید گامی رو به جلو است اما نیاز به این دارد که آنها با تاتنهام تماس بگیرند و درخواست به خدمت گرفتن من را بدهند، اتفاقی که تا جایی که من می‌دانم، هنوز نیفتاده است.

اریکسن که در سال 2013 از آژاکس به تاتنهام پیوست، در بخش پایانی صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: ماندنم در تاتنهام سخت است و بستگی به احتمالات دارد. اگر پیشنهادی هیجان‌انگیزی دریافت نکنم، چرا در تاتنهام نمانم؟! در نهایت امضای قرارداد جدید بسته به شرایط دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۲۶۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان