//
کدخبر: ۱۹۲۶۲۵ //

سیاست پرسپولیس در نقل و انتقالات مشخص شد

نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس به زودی کلید خواهد خورد تا برانکو ایوانکویچ تیمش را برای فصل آتی رقابتهای لیگ برتر آماده کند.

سیاست پرسپولیس در نقل و انتقالات مشخص شد
به گزارش فرتاک نیوز،

اگرچه برانکو ایوانکویچ امروز به کشورش بازگشت اما شنیده می شود او به مسئولان باشگاه اعلام کرده جذب مهاجم و مدافع میانی ضروری است. 

در این بین شنیده می شود ایرج عرب مدیرعامل این باشگاه، مذاکراتی با فرشاد احمدزاده مهاجم پیشین این تیم داشته و البته توافقات اولیه نیز صورت گرفته است. ظاهرا برانکو در این زمینه به باشگاه اعلام کرده که خواهان حضور این بازیکن در تیم هست البته به شرطی که مبلغ درخواستی او از باشگاه زیاد نباشد. این شرایط در مورد امیری هم تقریبا وجود دارد و امیری به شرطی در مسیر بازگشت به پرسپولیس قرار خواهد گرفت که  رقم زیادی مطالبه نکند. 

مهدی طارمی هم مدنظر برانکوست، طارمی علاقه دارد به اروپا منتقل شود، اگر این انتقال عملی نشود بازگشت طارمی به پرسپولیس دور از ذهن نخواهد بود.

وضعیت بیرانوند و علی علیپور اما همچنان مشخص نیست. بیرانوند برای جدایی از این تیم نیاز به پرداخت هزینه رضایت نامه اش به باشگاه دارد و هر تیمی که در قبال او، ششصد هزار دلار به باشگاه بدهد جدایی این بازیکن نیز قطعی می شود. اما شرایط علیپور فرق دارد؛ او با وجود داشتن قرارداد با پرسپولیس، گفته می شود از آلمریا اسپانیا. آ اک اتن و سنت ترویدن بلژیک پیشنهاد دارد.

ابهام دیگر به بشار رسن و نادری برمی گردد، این دو در حال حاضر بازیکن آزاد محسوب می شوند که در این میان. مذاکره برای تمدید با نادری و اخذ رضایت نامه از کورتریک به مدیر برنامه او واگذار شده است. وضعیت رسن نیز نامشخص است و رسن برای توافق نهایی بعد از عید فطر به ایران می آید و این در حالی است که شرط او  برای تمدید دریافت مطالبات است و خواسته باشگاه از او کاهش مبلغ سیصد هزار یورو از قراردادش است.

برخلاف اخبار منتشره محمدحسین کنعانی زادگان و علی دشتی در لیست خرید برانکو قرار ندارند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۲۶۲۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان