//
کدخبر: ۱۸۸۲۲۲ //

یک پیشنهاد به پرسپولیسی ها؛ ۲ شنبه شب جشن بگیرید!

با اینکه تعداد هواداران پرسپولیس در ورزشگاه تختی جم قابل توجه بود و خیلی بیشتر از 1500 نفر(10 درصد ورزشگاه 15 هزاری نفری جم) به نظر می‌رسید اما طبیعی است که برای هوادارات پرسپولیس گرفتن جشن در خانه مزه و جذابیت بسیار بیشتری داشت.

یک پیشنهاد به پرسپولیسی ها؛ 2 شنبه شب جشن بگیرید!
به گزارش فرتاک نیوز،

البته که پرسپولیس در جم غریب نبود و در حضور تعداد زیادی از هوادارانش که از شهرستان های مختلف به جم رسیده بودند جشن گرفت اما در تهران  و بسیاری از شهرستان‌ها هواداران پرتعداد این تیم نیمه شب با حضور در خیابان‌ها و راه انداختن کارناوال‌هایی جشن قهرمانی گرفتند.

با این وجود شاید بسیاری از هواداران پرسپولیس دوست داشته باشند در ورزشگاه آزادی جام را در دستان بازیکنان شان ببینند و حداقل جشن مختصری را در خانه برگزار کنند اما لیگ تمام شده و بازی های حذفی نیز در ورزشگاه خانگی پرسپولیس برگزار نخواهد شد. البته پرسپولیس دوشنبه شب و تنها چهار شب بعد از قهرمانی در جم ،در لیگ قهرمانان آسیا مقابل السد بازی خواهد کرد که با توجه به حذف پرسپولیس و صعود السد نتیجه این بازی فرمالیته خواهد بود. با این حال پیشنهاد می شود پرسپولیسی‌ها دوشنبه شب جام را به ورزشگاه آزادی ببرند و جشن مختصری با هواداران خود برگزار کنند.این مساله باعث خواهد شد تا بازی تلخ دوشنبه شب برای هواداران پرسپولیس شیرین شود و تعداد تماشاگر بیشتری هم به ورزشگاه برود.

البته این بازی زیر نظر ای اف سی برگزار می شود و باید دید با توجه به سختگیری های ناظران این مسابقات اجازه چنین کاری به باشگاه پرسپولیس داده خواهد شد یا خیر.با این حال شاید مسوولان باشگاه پرسپولیس با مکاتبه و مطرح کردن این مساله در جلسه هماهنگی قبل از این بازی بتوانند مجوزهای لازم برای بردن جام قهرمانی لیگ برتر به ورزشگاه آزادی و جشن گرفتن با هواداران شان را داشته باشند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۸۲۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان