//
کدخبر: ۱۸۶۶۵۳ //

امیدواریم با برانکو بتوانیم جام‌ها و موفقیت‌های بیشتری داشته باشیم

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس ضمن درخشان بودن نتایج پرسپولیس با برانکو ایوانکوویچ گفت: این تیم همیشه میل به بردن دارد.

امیدواریم با برانکو بتوانیم جام‌ها و موفقیت‌های بیشتری داشته باشیم
به گزارش فرتاک نیوز،

مهدی محمد نبی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص وضعیت باشگاه پرسپولیس گفت: همه چیز روی نظم پیش می‌رود. از همان روزهای اول که به هیأت مدیره آمدیم قصد داشتیم کارها را در آرامش جلو ببریم تا بتوانیم شرایط را برای ادامه نتیجه گیری تیم فراهم کنیم.

نایب رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس ادامه داد: مشکلاتی در ابتدای مسیر وجود داشت که لازم بود برای آنها وقت بگذاریم. خوشبختانه توانستیم این مسائل را در هفته گذشته که بحث مسائل مالی بود تا حدودی حل کنیم و روند مثبتی را از این لحاظ داشته باشیم.

وی درباره اینکه آیا پرسپولیس را قهرمان لیگ برتر فصل جاری باید دانست اظهار داشت: همین طور خواهد بود. این تیم با آقای برانکو نتایج درخشانی گرفته است و قطعاً می‌تواند به درخشش خود ادامه دهد. پرسپولیس در هر بازی عطش بردن دارد. تیمی که یکدست است و می‌خواهد هواداران خود را راضی کند.

نبی در پاسخ به این سوال که آیا در جریان برنامه‌های برانکو ایوانکوویچ برای فصل آینده قرار دارد یا خیر افزود: این موضوع را آقای عرب به عنوان مدیرعامل پرسپولیس در جریان هستند.

وی درباره اینکه چرا پرسپولیس به راحتی از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد افزود: به هر حال فوتبال است و تیم پرسپولیس با وجود شایستگی به مرحله بعدی نرفت. حالا هم با وجود این موضوع می‌خواهیم السد قطر را در بازی پایانی شکست دهیم. پرسپولیس همیشه به بردن فکر می‌کند. پس از این بازی هم السد قطر می‌توان به قهرمانی خود در آسیا فکر کند.

عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: در آرامش می‌خواهیم کار را ادامه دهیم. این تیم پتانسیل‌های خوبی دارد تا هواداران میلیونی خود را همیشه خوشحال کند. کاری به حواشی نباید داشت و امیدوار هستیم با ادامه راه فنی خود با آقای برانکو بتوانیم جام‌ها و موفقیت‌های بیشتری داشته باشیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۶۶۵۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان