//
کدخبر: ۱۹۲۶۱۵ //

ناپولی تازه‌ترین مشتری مهاجم منچستریونایتد

باشگاه ناپولی تازه‌ترین مشتری مهاجم بلژیکی شیاطین سرخ است.

ناپولی تازه‌ترین مشتری مهاجم منچستریونایتد
به گزارش فرتاک نیوز،

نشریه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت» گزارش داد باشگاه ناپولی برای به خدمت گرفتن روملو لوکاکو به رقابت با باشگاه اینتر خواهد پرداخت و پیشنهاد دستمزد 10 میلیون یورو در سال را هم خواهد داد. این مهاجم بلژیکی که گفته می‌شود در لیست فروش باشگاه منچستریونایتد قرار دارد، پیش از این از علاقه‌اش برای بازی در سری A سخن گفته بود.

آنتونیو کونته، سرمربی جدید اینتر همچنان نسبت به جذب لوکاکو 26 ساله علاقه‌مند است، اما باشگاه ناپولی قصد دارد با ارائه پیشنهادی بهتر مهاجم شیاطین سرخ را برای پیوستن به آبی‌پوشان سن‌پائولو متقاعد کند. لوکاکو در فصل اخیر لیگ برتر انگلیس در 32 بازی برای سرخپوشان منچستر به میدان رفت و 12 گل به ثمر رساند و یک پاس گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخت.

بر اساس قوانین مالیاتی جدید در ایتالیا به منظور تشویق سرمایه‌گذاری خارجی‌ها، افراد خارجی در پرداخت مالیات در شهرهای شمالی 70 درصد تخفیف شامل‌شان می‌شود و در شهرهای جنوبی ایتالیا که ناپولی را هم شامل می‌شود این تخفیف 90 درصد است و همین ممکن است لوکوکو را برای پیوستن به جمع شاگردان کارلو آنچلوتی ترغیب کند.

مشکلی که اما بر سر انتقال لوکاکو به ناپولی وجود دارد این است که آئورلیو دلورنتیس، رئیس این باشگاه ایتالیایی در قراردادی که با بازیکنان امضا می‌کند درآمد حاصل از حق تصویر آنها را هم جزو مبلغ قرارداد آنها می‌داند و همین ممکن است مهاجم بلژیکی منچستریونایتد را از آنها دور کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۲۶۱۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان