//
کدخبر: ۱۸۱۲۱۲ //

برانکو و شفر، برنده‌های نقل‌و‌انتقالات زمستانی

هفته از نیم‌فصل دوم گذشته و حالا می‌شود تحلیل درست‌تری نسبت به خریدهای مربیان در نقل‌و‌انتقالات زمستانی داشت؛ نقل‌و‌انتقالاتی که می‌تواند سرنوشت تیم‌ها را در کورس قهرمانی مشخص کند.

برانکو و شفر، برنده‌های نقل‌و‌انتقالات زمستانی
به گزارش فرتاک نیوز،

10آنها که خوش‌شانس بودند یا با درایت بهتری خرید کردند و خریدهای‌شان خوب از آب درآمد، بردند و خریداران بازیکنان بی‌کیفیت متضرر شدند.

برخی مربی‌ها مانند منصوریان و فرکی بدشانس بودند که خریدشان (محمدرضا خلعتبری و جابر انصاری) خیلی زود با مصدومیت رباط صلیبی، کل فصل را از دست دادند.

برخی‌ها مانند نادر دست‌نشان هم چوب قرارداد عجیب باشگاه‌شان را خوردند و نتوانستند بعد از کنار رفتن علی کریمی از حضور پیام صادقیان بهره‌ای ببرند.

همه مربی‌ها البته به این بدشانسی هم نیستند؛ بعضی‌ها هم مانند امیر قلعه‌نویی با خرید ستاره‌ای چون محسن مسلمان هنوز نتوانسته‌اند آنطور که باید، از خریدشان بازی بگیرند و مثمرثمر باشند.

بهترین خریدهای نیم‌فصل دوم به شفر و برانکو تعلق دارند. پاتوسی با 4 گل و یک پاس گل و ترابی با یک گل و 3 پاس گل رقابت تنگاتنگی در عملکرد نیم‌فصل دوم‌شان داشتند.

هرچند بازیکنانی مانند مهدی شیری، محمد نادری و اکبر ایمانی، هر کدام در نیم‌فصل دوم به خط دفاع تیم جدید خود استحکام بخشیده‌اند اما جالب‌ترین عملکرد نیم‌فصل دوم به فریبرز گرامی هافبک دفاعی پارس‌جم تعلق دارد. مدافع جمی‌ها در تقابل با تیم سابقش مجبور شد درون دروازه قرار بگیرد!

احمد گوهری در دقیقه 91 بازی پارس‌جم و پدیده اخراج شد و با توجه به تمام شدن تعویض‌های تارتار، گرامی مجبور شد درون دروازه قرار بگیرد. اتفاقا در تنها توپی که روی دروازه‌اش ارسال شد هم خروج عجیبی داشت و تنها گل مسابقه به ثمر رسید. گرامی که کلا 12 دقیقه در نیم‌فصل دوم بازی کرد، در مسابقه بعد از آن هم در لحظات پایانی وارد زمین شد و این‌بار گل برتری تیمش را زد تا عجیب‌ترین خرید نیم‌فصل دوم باشد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۱۲۱۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان