//
کدخبر: ۱۹۲۵۵۲ //

محسن خلیلی:اگر مرد هستند فیلم کامل را منتشر کنند

محسن خلیلی سرپرست تیم پرسپولیس توضیحات کاملی را درباره فیلم منتشر شده از سوی داماشی ها ارائه کرد.

محسن خلیلی:اگر مرد هستند فیلم کامل را منتشر کنند

حواشی دیدار فینال جام حذفی هنوز به پایان نرسیده است. در روزهای اخیر فیلمی کوتاه از حضور محسن خلیلی در رختکن داماش منتشر شده که نشان از درگیری لفظی سرپرست پرسپولیس با یکی از مسئولان داماش دارد. در این خصوص گفتگویی با محسن خلیلی انجام دادیم که در زیر می خوانید.

آن چینش ریسک بزرگی بود

بعد از این که ما رفتیم در زمین و آمدیم بیرون و با سازمان لیگ و حراست جلسه ای را برگزار کردیم، من به رختکن داماش رفتم و با مدیرعاملشان به خوبی صحبت کردم. من حق را به آن ها دادم و گفتم اشتباهی رخ داده و هواداران داماش به خاطر ازدحام جمعیت در بین هواداران پرسپولیس و این که یگان ویژه نتوانسته جلویشان را بگیرد، هواداران پرسپولیس جای هواداران داماش نشستند. ما دنبال راهکار بودیم و گفتیم اگر در شرایط فعلی بخواهیم هواداران داماش را بین هواداران پرسپولیس بگذاریم، احتمال ایجاد تنش وجود دارد و هیچ کس شاید نتواند مسئولیت آن را برعهده بگیرد و یک ریسک است.

اگر مرد هستند فیلم کامل را منتشر کنند

بعد از این که داشتیم با مدیرعامل داماش بحث می کردیم سر این موضوع، یک آقایی از آن پشت که من اصلا او را نمی شناختم شروع کرد به زدن حرف های نامربوط و شلوغ کاری کردن. صحبت های او وقتی دو نفر نماینده باشگاه صحبت می کردند خیلی بیجا بود، نمی دانم شاید چون دوربین بود می خواست خودش را مطرح کند. من هم به او گفتم مواظب حرف زدنش باشد و احترام موی سفیدش را نگه دارد. بعد از این من رفتم بیرون از رختکن و به جز این آقا کسی به من بی احترامی نکرد و من هم به هیچ کس بی احترامی نکردم.

صدمه به استادیوم کار زشتی بود

خداراشکر می کنیم که هیچ اتفاقی برای کسی نیفتاد و فقط این تنش ها و رفت و آمدها باعث شد تا صدماتی به استادیوم وارد شود که خیلی کار بدی بود. در کل به نظر من حق به حقدار رسید و پرسپولیس قهرمان شد.

همه حالت ها باید در نظر گرفته می شد

اما قبل از بازی ما نمی دانستیم که چه تیمی برنده می شود و اگر داماش برنده می شد، نمی دانیم چه اتفاقاتی رخ می داد برای همین نمی شد هواداران داماش را وسط پرسپولیسی ها بنشانیم. من هم به مدیرعامل داماش توضیح می دادم که این به خاطر امنیت هواداران داماش و پرسپولیس است. ما باید همه حالت ها را در نظر می گرفتیم و از تشنج جلوگیری می کردیم، بازهم تاکید میکنم ما در آن لحظه به خصوص داشتیم درباره ریسک نشاندن هوادارها در بین هم صحبت میکردیم و این که بینشان تنشی اتفاق بیفتد و نگرانی این بود که اتفاقی برای کسی بیفتد اما در این فیلم حرف های من طوری جلوه داده شده که انگار من دارم برای آن ها خط و نشان می‌کشم. در حالی که اصلا چنین چیزی وجود ندارد و من فقط به سلامت هواداران دو تیم فکر میکردم و میخواستم وظیفه ام را انجام بدهم. ضمن این که بین هواداران دو تیم هم فرقی وجود ندارد و همه ما ایرانی هستیم و من این موضوع را بارها و بارها به زبان آورده ام و قبل از بازی با سپاهان هم گفتم که هیچ مسابقه و جامی ارزش این را ندارد که هموطن یا انسانی بابتش صدمه بخورد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۲۵۵۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان