//
کدخبر: ۱۹۱۹۶۶ //

واکنش مالک باشگاه پدیده به اظهارات زنوزی

فرهاد حمیداوی، مالک باشگاه پدیده شهر خودرو تأکید کرد که قرارداد این باشگاه با کارلوس آلبرتو چاوریای نیکاراگوئه‌ای قانونی است.

واکنش مالک باشگاه پدیده به اظهارات زنوزی
به گزارش فرتاک نیوز،

فرهاد حمیداوی در واکنش به اینکه باشگاه تراکتورسازی مدعی شده است قرارداد باشگاه پدیده با کارلوس آلبرتو چاوریا ملقب به چوچو قانونی نیست و می خواهد این موضوع را از لحاظ قانونی طی کند، اظهار داشت: فکر می‌کنم فشاری که روی آقای زنوزی از طرف هواداران تراکتورسازی ایجاد می‌شود، باعث شده است که هر از گاهی شاهد چنین اتفاقات یا حرف و حدیث‌هایی باشیم. تمام مدارک ما دال بر حقیقت است و با توجه به اینکه چوچو با باشگاه پدیده قرارداد دارد، همچنان در کنار ما خواهد ماند.

وی در ادامه تأکید کرد: مسائل مربوط به ITC‌ باید در سیستم ثبت شود و این موضوع قابل جعل نیست. متأسفانه تراکتوری‌ها راه را اشتباه رفته‌اند. ظاهراً آنها از فدراسیون نیاکاراگوئه استعلام گرفته‌اند، این در حالی است که چوچو فصل قبل در اروپا حضور داشته است. به عنوان فردی که به صورت خصوصی یک باشگاه را اداره می‌کند از آقای زنوزی انتظار داشتم که تماس بگیرد و از من در این باره اطلاعات لازم را کسب کند. امیدوارم ایشان دیگر تحت تاثیر آدم‌های اطرافش قرار نگیرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۱۹۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان