//
کدخبر: ۱۹۱۲۶۹ //

چرا قدوس و دژاگه در لیست ویلموتس نیستند؟

اشکان دژاگه و سامان قدوس دو غایب بزرگ لیست تیم ملی برای بازی دوستانه با سوریه و کره جنوبی هستند که با توضیحات پزشک تیم ملی مشخص شد این دو بازیکن به دلیل مصدومیت دعوت نشده است.

چرا قدوس و دژاگه در لیست ویلموتس نیستند؟
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر پرهان خانلری، پزشک تیم ملی در این باره به سایت فدراسیون فوتبال گفت: با هماهنگی کادر پزشکی و به دلیل آسیب دیدگی اشکان دژاگه و سامان قدوس در این اردو تیم ملی را همراهی نمی کنند. این دو بازیکن به دلیل مصدومیت هایی که داشتند نیاز به استراحت داشته و هنوز به شرابط ایده آل نرسیده اند. از همین رو کادر پزشکی پس از هماهنگی با سرمربی تیم ملی تشخیص داد تا این دو بازیکن در این اردو حضور نداشته باشند.

تیم ملی در اولین بازی دوستانه خود با رهبری مارک ویلموتس 16 خرداد در استادیوم آزادی تهران پذیرای تیم سوریه خواهد بود و این جز معدود دفعاتی در سال های اخیر خواهد بود که اشکان دژاگه در اردوی تیم  ملی حضور نخواهد داشت و مارک باید بازوبند کاپیتانی را به بازیکن دیگری واگذار کند. اشکان یکی از بازیکنان مورد اعتماد کارلوس کی روش بود. این بازیکن با وجود مصدومیت حتی در جام جهانی در کنار تیم ملی بود و طبیعتا مارک ویلموتس هم به راحتی از کنار او نخواهد گذشت. سامان قدوس هم می تواند در سال های آتی و در مسیر صعود به جام جهانی بعدی یکی از بازیکنان کلیدی تیم ملی باشد به خصوص که انگیزه بسیار بالایی برای فیکس شدن در تیم ملی و درخشش در ترکیب ایران دارد که به نظر می رسد با خداحافظی چند بازیکن در ماه های آتی فضای بیشتری برای درخشش برای او مهیا می شود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۱۲۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان