//
کدخبر: ۱۹۰۵۲۸ //

زیدان خواهان حضور راموس در رئال

مارکا می‌گوید زین‌الدین زیدان خواهان ادامه فعالیت راموس در رئال است و گزینه جدایی او از این باشگاه را رد کرده است.

زیدان خواهان حضور راموس در رئال
به گزارش فرتاک نیوز،

روزنامه اسپانیایی مارکا امروز گزارش داد با وجود اینکه راموس، ستاره کهنه‌کار رئال مادرید اخیراً درباره ماندنش در این باشگاه یا ترک رئال دچار شک و تردید شده ولی هنوز به تصمیم قطعی نرسیده اما از سوی دیگر زین‌الدین زیدان، سرمربی رئال خواهان ماندن راموس در تیمش است و گزینه جدایی او از رئال را رد کرده است.

مارکا می‌گوید مدیران رئال مادرید امیدوارند زیدان بتواند راموس را متقاعد که فصل آینده در رئال بازی کند. بر اساس این گزارش، زیدان و راموس در پایان فصل 2018-2019 پشت درهای بسته یک گفتگوی طولانی‌مدت داشته‌اند.

مارکا می‌گوید راموس در این جلسه، آنچه در ذهنش می‌گذشته را به زیدان گفته و به او اعلام کرده که نسبت به ماندن در رئال یا ترک باشگاه تردید دارد و هنوز به نتیجه نرسیده است. واکنش زیدان به این صحبت‌های راموس مثبت بوده. زیدان به راموس قول داده که به کاپیتان تیمش کمک کند تا در رئال احساس راحتی داشته باشد و به حضور در این تیم ادامه دهد.

مارکا می‌گوید زیدان و راموس همدیگر را خیلی خوب درک می‌کنند و زیدان او را برای تیمش یک مهره بسیار مهم می‌داند. زیدان، راموس را چه درون زمین و چه بیرون از زمین برای تیمش لازم می‌داند و امیدوار است فلورنتینو پرز و مدیران ارشد باشگاه بتوانند شرایط مد نظر راموس را فراهم کرده و او را در باشگاه ماندگار کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۰۵۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان