//
کدخبر: ۱۹۰۴۷۳ //

جوردن هندرسون:باید مثل منچسترسیتی شویم

جوردن هندرسون، کاپیتان لیورپول، ابراز امیدواری کرد این باشگاه نیز روزی مانند منچسترسیتی شود.

جوردن هندرسون:باید مثل منچسترسیتی شویم
به گزارش فرتاک نیوز،

منچسترسیتی در فصلی که گذشت هر سه جام داخلی انگلیس را از آن خود کرد و هندرسون علاقمند است باشگاه لیورپول نیز بعد از کسب یک قهرمانی متوقف نشده و همانند سیتی تلاش کند تمام عناووین را در طول یک فصل به نام خود کند.

هندرسون گفت: "منچسترسیتی در سال جاری سه عنوان قهرمانی را به دست آورد و این همان نقطه ای است که ما می خواهیم به آن برسیم. لیورپول نمی خواهد فقط یک جام یا عنوان را فتح کند و ما قصد داریم هر ساله بیشتر و بیشتر قهرمان شویم. منچسترسیتی با کسب یک قهرمانی متوقف نمی شوند و آنها دو یا سه جام در هر فصل را گیرند و این همان هدفی است که لیورپول نیز باید به آن دست یابد.

از دست دادن قهرمانی لیگ برتر؟ ما نمی توانیم آنچه را که در لیگ برتر اتفاق افتاده تغییر دهیم، اما ما می توانیم آنچه را که در فینال لیگ قهرمانان رخ می دهد خودمان خلق کنیم. من فکر می کنم همه ما برای چند روز ناامید شدیم، اما فوتبال به سرعت تغییر کرده و تمرکز شما باز می گردد و در حال حاضر هیچ چیز بهتر از تمرین کردن برای فینال لیگ قهرمانان نیست.

این یک فرصت بزرگ برای لیورپول است و ما می خواهیم فصل را با کسب یک عنوان به پایان برسانیم. اگر قهرمان اروپا نشویم واقعا دشوار خواهد بود، اما ما همچنان می توانیم منتظر آنچه در فصول آینده رخ می دهد باشیم."

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۰۴۷۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان