//
کدخبر: ۱۹۰۳۸۶ //

با سرمربی جدید و جذاب استقلال آشنا شوید +عکس و جزئیات زندگی!

هدایت باشگاه استقلال در فصل آینده را یک سرمربی ایتالیایی بر عهده دارد.

با سرمربی جدید و جذاب استقلال آشنا شوید +عکس و جزئیات زندگی!
به گزارش فرتاک نیوز،

 همانطور که صبح امروز آندراه‌آ استراماچونی با استقلال تهران برای همکاری در سه فصل آینده به توافق نهایی رسیده است از ابتدای لیگ نوزدهم هدایت آبی‌های پرافتخار ایران را برعهده داشته باشد. اما برای آشنایی بیشتر شما با این مربی نکاتی را به رشته تحریر درآوردیم.

آندراه‌آ استراماچونی متولد 18 ژوئن 1976 در پایتخت کشور زیبا و دوست داشتنی ایتالیا، شهر رم است. استراماچونی در دوران فوتبالش بازیکن بزرگی نبود و به علت مصدومیت شدید از ناحیه زانو فوتبال را خیلی زود کنار گذاشت. او فورا وارد جرگه مربیان کشورش شد. استراماچونی از سال 2005 در آکادمی رم کار خود را شروع کرد و تا سال2010 تمام عناوین رده‌های سنی فوتبال ایتالیا را کسب کرد. وی همزمان به تحصیل در رشته حقوق پرداخت. در همان سال از رشته حقوق نیز فارق‌التحصیل شد.

-474308

استراماچونی

استراماچونی که به عنوان پدیده کشور فوتبال خیز ایتالیا در امر مربیگری شناخته می‌شد در سال 2012 پس از سال‌ها رم را ترک کرد و راهی اینترمیلان شد. قرارداد سه ساله آندره‌آ دوام چندانی نداشت. در ابتدای راه با نراتزوری‌ها طوفان به پا کرد و تیم‌های بزرگ فوتبال ایتالیا مانند یوونتوس، میلان و ناپولی را شکست داد اما در نهایت فصل برای او خوب پیش نرفت تا در انتهای فصل 2012 از کار برکنار شود. پس از آن به تیم‌های اودینزه، پاناتینایکوس و اسپارتا پراگ چک رفت که دوران موفقی را پشت سر نگذاشت.

مدت ماندگاری او در تیم‌های تحت هدایتش 1/5 سال است. سبک بازی تیمش 4-2-3-1 است و نقطه قوت تیم‌هایش انسجام دفاعی ذکر شده است. از ویژگی‌های بارز او ارتباط قوی با هواداران تیم به علت سنش است. او بزرگ شده مکتب آ اس رم است و برونو کونتی (یکی از اسطوره‌های قدیمی رم) را پدر فوتبالی خود می‌داند. استراماچونی در 181 باری که هدایت تیم‌های مختلف را برعهده داشته است؛ 75 برد 42 تساوی و 64 شکست را به جا گذاشته است.

-340480

استراماچونی

در زندگی شخصی سرمربی جدید استقلال، در سال 2011  ازدواج کرده است و یک فرزند به نام جیولو دارد. او تنیس و گلف را دوست دارد و هر زمانی که اوقات فراغت داشته باشد فیلم‌های فدریکو فلینی و ویکتوریا دسیکا( بزرگان تاریخ سینمای جهان و ایتالیا) را تماشا می‌کند. او اخیرا فیلم زندگی زیبا ساخته روبرتو بنینی را یک شاهکار معاصر دانسته بود.

استراماچونی بنا به گفته نزدیکان باشگاه استقلال روز چهارشنبه با آبی‌های پایتخت قرارداد امضا می‌کند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۰۳۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان