//
کدخبر: ۱۹۰۳۲۲ //

خریدهای استقلال برای لیگ نوزدهم!

از دروازه‌بان ذخیره تا دفاع چپ، از مهاجم هدف تا جایگزین ستاره‌هایی که در فصل نقل‌وانتقالات این تیم را ترک می‌کنند، خریدهای استقلال برای لیگ نوزدهم خواهد بود.

خریدهای استقلال برای لیگ نوزدهم!
به گزارش فرتاک نیوز،

استقلال یکی از تیم‌هایی است که در فصل نقل‌وانتقالات حضوری فعال خواهد داشت. آبی‌ها برای پایان دادن به قهرمانی‌های متوالی پرسپولیس، احتمالا با چند خرید جدید وارد لیگ نوزدهم خواهند شد.

استقلال جزو معدود تیم‌هایی است که دروازه‌بان شماره یک زیاد دارد و باید دروازه‌بان ذخیره بخرد! به نظر می‌رسد بعد از حواشی که در این فصل برای رحمتی و حسینی به وجود آمده، یکی از این دو استقلال را ترک کنند. استقلال هم باید در بازار نقل و انتقالات دنبال جانشین آن‌ها باشد. همچنین خبر حضور روزبه چشمی در الاهلی قطر به گوش می‌رسد. اتفاقی که اگر رخ دهد، آبی‌ها باید فکری به حال خط دفاع و هافبک دفاعی‌شان هم کنند. به خصوص اینکه هنوز علی کریمی هم برای فصل آینده با این باشگاه به توافق نرسیده است. البته آبی‌ها از همین حالا فکر آینده را کردند و از گوشه و کنار باشگاه خبر از مذاکره با رضا اسدی هافبک دفاعی سایپا به گوش می‌رسد. همچنین طبق شنیده‌ها سیاوش یزدانی مدافع سپاهان هم گزینه استقلال برای پر کردن خلا خط دفاعی است. 

یکی از مشکلات این فصل استقلال، حضور نداشتن دفاع چپی رونده و هجومی در ترکیب این تیم بود. میلاد زکی‌پور برخلاف وریا غفوری مشارکت تاثیرگذاری در حملات این تیم نداشت و در طول فصل حتی یک پاس‌گل هم نداد. دیگر گزینه‌های شفر و مجیدی یعنی میثم تیموری، نورافکن و سهرابیان هم جواب ندادند و استقلال نیاز به خرید دفاع چپ جدید هم دارد. البته به شرطی که وریا تا موعد مقرر باشگاه خبر خوش را به هواداران این تیم بدهد و هفته آینده راضی به تمدید قرارداد شود. وگرنه آبی‌ها باید فکری به حال جانشین او هم کنند. خسرو حیدری هم در این فصل از فوتبال خداحاظی کرد و استقلال در هر صورت نیاز به یک دفاع راست دیگر دارد، که کیفیت او را ماندن یا رفتنِ وریا غفوری مشخص می‌کند. 

خط هافبک استقلال جزو معدود پست‌هایی بود که نیاز به ترمیم ندارد و مدیران این باشگاه فقط کافی قرارداد ستاره‌های فصل قبل مانند پاتوسی، کریمی، باقری را تمدید کنند. داریوش شجاعیان هم با وجود اینکه فصلی بدون گل و پاس‌گل را پشت سر گذاشت، ولی همچنان جزو ستاره‌های لیگ محسوب می‌شود و مربی فصل آینده استقلال می‌تواند روی او حساب باز کند. البته شایعه حضور فرشید اسماعیلی در حاشیه خلیج فارس به گوش می‌رسد و آبی‌ها در صورت جدایی فرشید باید یک بازیکن هم‌پستِ او بخرند. 

استقلال در لیگ هجدهم تا توانست مهاجم خرید، ولی اکثر آن‌ها جواب ندادند و برای فصل بعد نیاز به خرید مهاجمی شش دانگ را نیز حس می‌کنند. اللهیار صیادمنش که راهی فنرباغچه شد و بعید نیست با قیمت ارز فعلی، مدیران این باشگاه گادوین منشا را نیز رد کنند. در این صورت استقلال می‌تواند برای فصل آتی مهاجم هم بخرد. در این فصل بیشترین گل زده استقلال 5 گل بود که مرتضی تبریزی زده بود. اتفاقی که باعث نارضایتی هواداران از خط حمله استقلال شده بود و احتمالا در لیست خرید مربی فصل بعد استقلال، مهاجم هدف هم حضور دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۰۳۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان