//
کدخبر: ۱۹۰۳۸۵ //

افشاگری؛ علیرضا بیرانوند می‌ماند یا می‌رود؟!

علیرضا بیرانوند سنگربان محبوب پرسپولیس خود را به یک قدمی درهای خروجی باشگاه رسانده است، اما...

افشاگری؛ علیرضا بیرانوند می‌ماند یا می‌رود؟!
به گزارش فرتاک نیوز،

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان محبوب سرخ‌های تهران که توانسته افتخارات بسیاری را در پرسپولیس کسب کند، پس از پایان رقابت‌های لیگ برتر ایران اذعان داشت که چندین پیشنهاد بزرگ اروپایی دارد و به احتمال فراوان در تابستان از جمع شاگردان برانکو خارج خواهد شد.

در این شرایط بسیاری از رسانه‌ها به دنبال گزینۀ جانشین بیرانوند، وضعیت سایر سنگربان‌های لیگ برتر را بررسی کردند تا به دنبال یافتن مهرۀ بعدی برانکو در خط دروازه باشند و این در حالی بود که بیرانوند صرفاً در یک مصاحبۀ احساسی از چنین جملاتی استفاده کرده بود تا به نوعی بازارگرمی کرده باشد و دلیل اثبات این ماجرا، سکوت عمیق او پس از این ادعا و البته حساسیت این دروازه‌بان بر روی حکم محرومیت کمیتۀ انضباطی و البته حساسیت ویژۀ باشگاه پرسپولیس بر روی این محرومیت است!

باشگاه پرسپولیس دقایقی پیش به طور رسمی برای بخشیده شدن بیرو، درخواست رسمی خود را به کمیتۀ استیناف ارائه کرد تا 3 جلسه محرومیت بیرانوند در لیگ برتر بخشیده شود! این در حالی است که بیرانوند می‌بایست محرومیتش را در دیدارهای فصل پیش روی لیگ سپری کند و اگر ادعای او را مبنی بر جدایی بخواهیم بررسی کنیم، به این دوراهی خواهیم رسید که علیرضا اگر جدایی‌اش از پرسپولیس در تابستان حتمی باشد، چرا باید نگران محرومیت خود در رقابت‌های لیگ برتر فصل بعد، که در جمع سرخ‌ها حضور ندارد، باشد؟!

بیرانوند به طور قطع به یقین در فصل پیش‌رو، یعنی در فصل 98/99 نیز سنگربان اول پرسپولیس خواهد بود و یکی از دلایل مهمی که او را در ایران باقی نگه می‌دارد، حفظ پیراهن شمارۀ 1 تیم ملی ایران است! جایی که او باید پیش چشم مارک ویلموتس تازه‌وارد باشد تا توانایی‌هایش را به این مربی بلژیکی ثابت نماید و بتواند همچنان دروازه‌بان فیکس یوزها باشد، چرا که ویلموتس برخلاف کی‌روش، نگاه ویژه و اولش به لیگ برتر ایران است و این ماجرا نیز دلیل محکمی دیگر بر بقای بیرو در پرسپولیس است!

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۰۳۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان