//
کدخبر: ۱۹۰۱۱۱ //

بیرانوند به دیدار با سپاهان می رسد؟

علیرضا بیرانوند دچار آسیب دیدگی شده و احتمال دارد بازی با سپاهان را از دست بدهد.

بیرانوند به دیدار با سپاهان می رسد؟
به گزارش فرتاک نیوز،

سرخپوشان پایتخت این هفته در دیداری حساس به مصاف سپاهان خواهند رفت. این بازی در حالی برگزار می‌شود که این دو تیم در طول فصل گذشته کری خوانی زیادی باهم داشتند اما در دو بازی رفت و برگشت به تساوی رسیدند و اصطلاحا زورشان به هم نرسید. در جریان دو تساوی ۱-۱ و ۰-۰ در لیگ هجدهم، دو دروازه بان نمایش های بسیار خوبی را ارائه کردند و مانع از شکست تیم خود شدند.

اما حالا برای بازی جام حذفی احتمال دارد که دروازه بان شماره یک پرسپولیس غایب باشد. بیرانوند چند تمرین اخیر سرخپوشان را با آسیب دیدگی از ناحیه مچ پا سپری کرده و روز گذشته هم جدا از دیگر بازیکنان به همراه دکتر حقیقت تمرین کرد تا نگرانی پرسپولیسی ها درباره او افزایش یابد.

حقیقت پس از پایان تمرین ابراز امیدواری کرد که بیرانوند به بازی با سپاهان برسد اما نوع صحبت های او نشان می‌داد که احتمال دارد بیرانوند بازی جام حذفی را از دست بدهد. باتوجه به این موضوع برانکو به بوژیدار رادوشوویچ آماده باش داده تا در صورت غیبت گلر شماره یک، بوژیدار در درون دروازه قرار بگیرد.

البته علیرضا بیرانوند بعید است در بازی با سپاهان غایب باشد. دکتر حقیقت در گفتگو با خبرنگار گفت که کادر پزشکی تمام تلاش خود را می‌کند تا بیرانوند به این بازی حساس برسد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۰۱۱۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان