//
کدخبر: ۱۹۰۲۹۰ //

شجاع جواب قطعی نداد،روزبه روی کار آمد!

شجاع خلیل زاده جواب روشنی به الاهلی قطر نداد تا این باشگاه عربی دنبال گزینه بعدی باشد.

شجاع جواب قطعی نداد،روزبه روی کار آمد!
به گزارش فرتاک نیوز،

الاهلی قطر فصل گذشته ۲ بازیکن ایرانی به اسامی محمدرضا خانزاده و امید ابراهیمی در اختیار گرفت. امید ابراهیمی در طول فصل عملکرد خوبی از خود به جای گذاشت و حالا تیم قطری خواهان این هافبک ملی‌پوش ایرانی است. این در حالی است که محمدرضا خانزاده برخلاف امید ابراهیمی نتوانست رضایت خاطر مدیران و هواداران الاهلی قطر را جلب کند. 

در همین راستا شنیدیم باشگاه قطری دنبال جانشین برای محمدرضا خانزاده بوده و پیغام‌هایی به شجاع خلیل زاده داده است. عملکرد فوق العاده شجاع خلیل زاده در لیگ قهرمانان آسیا و گلزنی برابر الاهلی عربستان توجه تیم قطری را به خود جلب کرده است. با این حال مدافع پرسپولیس درگیر جام حذفی است و خودش هم دوست دارد در تیم برانکو بماند. به همین خاطر شجاع خلیل زاده جواب روشنی به الاهلی قطر نداد تا این باشگاه عربی دنبال گزینه بعدی باشد. 

دیروز اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه روزبه چشمی به قطر سفر کرده تا پس از تست پزشکی با الاهلی قرارداد امضا کند. به نظر می‌رسد باشگاه الاهلی قطر قصد دارد روزبه چشمی را جانشین محمدرضا خانزاده در مرکز خط دفاعی‌اش کند. چشمی ملی‌پوش بازیکنی دو پسته است که سابقه بازی در جام جهانی (۲۰۱۸) روسیه را هم در کارنامه دارد و همین موضوع تیم قطری را برای جذب او راغب‌تر کرده است. البته شنیدیم شجاع خلیل زاده از یک تیم قطری دیگر هم پیشنهاد خوبی دارد ولی اولویتش بازی در تیم پرسپولیس است به شرط آن‌که از نظر مالی با ایرج عرب به توافق برسد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۰۲۹۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان