//
کدخبر: ۱۹۰۱۰۷ //

اختلاف یک میلیون دلاری استقلال با گزینه سکان هدایت آبی پوشان/هموطن برانکو منتفی شد

سرمربی کروات برای پیوستن به استقلال با رقم پیشنهادی مدیران اختلاف فاحشی دارد.

اختلاف یک میلیون دلاری استقلال با گزینه سکان هدایت آبی پوشان/هموطن برانکو منتفی شد
به گزارش فرتاک نیوز،

زوران مامیچ یکی از گزینه های است که باشگاه استقلال مذاکرات مقدماتی با آن را انجام داد تا در صورت توافق نهایی به عنوان سرمربی جدید معرفی اش کند.

 این مذاکرات در هفته ای که گذشت به نقطه اوج خود رسید و حتی برخی منابع در باشگاه استقلال از احتمال عقد قرارداد میان طرفین پرده برداشتند اما پیشنهاد مالی بالای این مربی که سابقه مربیگری در تیم الهلال عربستان را هم در کارنامه دارد، باعث شد تا مسئولان باشگاه استقلال عقب نشینی کنند.

 مامیچ در مذاکرات اولیه خود به استقلالی‌ها گفته بود که برای هر فصل 2 میلیون دلار دستمزد می‌خواهد اما مسئولان باشگاه استقلال به امید اینکه مامیچ به آن ها تخفیف بدهد مذاکرات را دنبال کردند اما این مربی کروات از خواسته های خودش کوتاه نیامد و در مذاکرات تازه ای که با باشگاه استقلال داشت اعلام کرد که هرگز حاضر نیست با رقمی پایین تر از 2 میلیون دلار در ایران و تیم استقلال مربیگری کند.

در نتیجه حضور این مربی کروات در استقلال را باید منتفی بدانیم به این دلیل که بودجه باشگاه استقلال برای عقد قرارداد با سرمربی جدید به یک میلیون دلار هم نمی‌رسد و حتی به تصمیم گیران این باشگاه گفته شده با 500هزار دلار سرمربی استخدام کنید که این مبلغ با آنچه مامیچ خواسته فاصله زیادی دارد. به این ترتیب باید منتظر انتخاب گزینه دیگری بود.

با توجه به اینکه اعضای کمیته فنی باشگاه استقلال سه شنبه هفته جاری از میان گزینه های باقی مانده نام یک نفر را به عنوان سرمربی جدید استقلال به مدیرعامل معرفی خواهند کرد از همین گزینه هایی که اخیرا مطرح شده، یک نفر به عنوان سرمربی استقلال معرفی خواهد شد که به احتمال زیاد نام سرمربی جدید همان استراماچونی ایتالیایی خواهد بود. مربی نا موفقی که در کارنامه اش هیچ دوران طلایی به چشم نمی‌خورد و نتایج مطلوبی به دست نیاورده است. تنها ویژگی که باشگاه استقلال را به سمت این مربی ایتالیایی متمایل کرده، قیمت مناسبی است که به این باشگاه پیشنهاد داده است.

ظاهرا استراماچونی قرار است با دریافتی 650هزار دلار در هر فصل به عنوان سرمربی در استقلال فعالیت کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۰۱۰۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان