//
کدخبر: ۱۸۰۳۷۹ //

مدیرعامل استقلال خوزستان: دلفی می‌توانست دست تیم را در شرایط سخت بگیرد

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان، گفت: اینطور که من شنیدم مثل اینکه حق رشد یونس دلفی را هم در همان 100 هزار دلار حق ترانسفر گنجاندند.

 مدیرعامل استقلال خوزستان: دلفی می‌توانست دست تیم را در شرایط سخت بگیرد
به گزارش فرتاک نیوز،

علیرضا رحیمی در مورد وضعیت استقلال خوزستان،‌گفت: تیم تمرینات خود را برگزار می‌کند و آماده دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان می‌شود. این هفته بازی مهمی در پیش داریم و خیلی روی این بازی حساب کردیم.

وی افزود: وضعیت ما بسیار حساس است. با توجه به پیروزی هفته قبل سپیدرود کار بسیار سخت است. نفت مسجد سلیمان با تغییر مربی به دنبال کسب نتیجه بهتری است. با این پیروزی می‌توانیم امیدهایمان را بیشتر کنیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان در مورد تغییر محل برگزاری بازی،‌ عنوان کرد: ما مخالف این موضوع بودیم اما  سازمان لیگ اصرار به برگزاری این بازی داشت و دو پیشنهاد در مورد بازی در مسجدسلیمان و ورزشگاه شهدای فولاد را دادند. وضعیت زمین چمن مسجدسلیمان خیلی مناسب نیست و بازی در آنجا بسیار سخت است. در آخرین لحظه مجبور به انتخاب ورزشگاه فولاد شدیم.

وی در مورد درگیری‌هایی که در بازی با فولاد به وجود آمد، اظهار داشت: درگیری را نمی‌پسندیم. این درگیری‌‌ها در شرایط بازی به سود فولاد خوزستان تمام شد. ما به بازی مسلط بودیم و یک گل زده بودیم و زمان برای تساوی وجود داشت اما این درگیری همه چیز را تغییر داد و اتفاقی افتاد که به سود فولاد بود. نمی‌دانم چه اتفاقی باعث درگیری شد اما این مسئله شرایط را به سود فولاد کرد و گل سوم را هم دریافت کردیم. در نیمه دوم خیلی بهتر از فولاد بودیم. کارشناسان داوری گل ما را مردود اعلام کردند اما تصاویر چندان قابل تشخیص نبود. داوری هم در چند صحنه می‌توانست به سود ما باشد.

رحیمی در پاسخ به این سوال که آیا قرار است کمیته انضباطی باشگاه در مورد ایوب کلانتری که در این بازی دچار درگیری شد تصمیم گیری کند،‌گفت:اگر بچه‌های ما مقصر باشند حتما برخورد می‌کنیم. به آنها گوشزد کردیم کارت‌های بی مورد که به ضرر تیم باشد را بررسی می‌کنیم. کلانتری بازیکن با تعصبی است اما اگر ثابت شود ما مقصر بودیم باشگاه برخورد می‌کند. برای ما اخلاق در اولویت قرار دارد.

وی در مورد طلب ساکونی، اظهار داشت: قبلا هم گفتم جلسه خوبی با مدیرعامل گروه ملی داشتیم و او از حل این مشکل استقبال کرد. این موضع  به هیأت مدیره و شخص من سپرده شد و از روز شنبه پیگیری لازم را کردم. تقریبا تا 90 درصد مشکل را حل کردیم. در آخرین مذاکراتم شب گذشته با ساکونی توافقات لازم انجام شد. یک نامه برای بیات مدیرعامل باشگاه شارلروا بلژیک ارسال کردیم تا انشاءالله آن 70 هزار دلاری که با مدیر برنامه ساکونی توافق کردیم. ظرف چند روز آینده به حساب این بازیکن واریز شود.

رحیمی در پاسخ به این سوال که آیا هنوز پول ترانسفر دلفی را دریافت نکرده‌اند، گفت: خیر هنوز این پول را نگرفتیم. در حال تلاش برای حل این مشکل هستیم. اگر این پول به صورت کامل به ایران می‌آمد کار انتقال برای طلب بازیکن برزیلی برایمان سخت بود اما اگر از همان جا مستقیم پول بدهیم شرایط بهتر است.

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان در مورد اینکه دلفی حدود 4 و نیم سال عضو استقلال خوزستان بود و باید حدود 240 هزار دلار جدا از پول ترانسفر بابت حق رشد به این باشگاه تعلق می گرفت، عنوان کرد: چون آن زمان مدیرعامل نبودم و در جریان تفاهم نامه با شارلروا و مدیربرنامه او نبودم نمی‌توانم در این مرود اظهار نظر کنم. اینطور که من فکر می‌کنم توافق روی همان 100 هزار دلار بوده که به این مسئله من ایراد وارد می‌کنم چرا که جدای از این مسئله حق رشد دلفی بیش از این حرف‌ها بوده است.

وی در مورد اینکه اگر برای هر سال 60 هزار دلار حق رشد در نظر گرفته شود بدین ترتیب آیا استقلال خوزستان از رقمی بیش از 250 هزار دلار گذشته است،‌گفت:  این مسئله‌ای است که از سعادتی مدیر برنامه یونس دلفی شنیدم که حق رشد هم در همان 100 هزار دلار حق ترانسفر در نظر گرفته شده است. وقتی این موضوع را شنیدم بسیار ناراحت شدم. متاسفانه منافع استقلال خوزستان دیده نشده و می‌توانستیم خیلی بهره بیشتری از این موضوع ببریم و شرایط را به سود تیم‌مان کنیم.

رحیمی در مورد اینکه اگر این اتفاق رخ داده باشد در حق باشگاه اجحاف شده، گفت: این مسئله را در جلسه قبلی هیأت مدیره اعلام کردیم و این مسئله را پیگیری می‌کنیم. این قرارداد در دوران من بسته نشده و در جریان آن نبودم.

وی در مورد اینکه او در زمان عقد این قرارداد عضو هیأت مدیره بوده است، عنوان کرد:‌در هیأت مدیره بودم اما در جریان این انتقال قرار نداشتم. بعدها که بحث انتقال این پول بود و با سعادتی صحبت می‌کردیم اولین سوالم حق رشد بود اما او می‌گفت حق رشد در همان 100 هزار دلار قرار گرفته است.

رحیمی در مورد اینکه سعادتی مدیربرنامه است و باشگاه باید خودش پیگیر این مسئله باشد، گفت: من می‌گویم این بحث را از او شنیدم چرا که خودم در جریان قرار داد نبودم.

وی در مورد اینکه جمع بندی هیأت مدیره در این مورد چه بوده است، گفت: ما کاری نمی‌توانیم انجام دهیم چرا که قرارداد بسته شده است. باید الان مشکلات پیش رویمان را حل کنیم. باید مشکل ساکونی حل شود تا مباحث بعدی به وجود نیاید. یکی از مشکلات مهمی که ممکن است گریبانگیر باشگاه شود همین موضوع است و در ادامه می‌توانیم با خیال راحت کارمان را انجام دهیم. مدیربرنامه او خیلی با ما همکاری کرد. او می‌گفت می‌توانم یک نامه بدهم که توافق ما قبل از کسر 6 امتیاز بوده است. در حقیقت ما از همان موقع توافق کرده بودیم تا اگر بتوانیم  کاری در موضوع کسر 6 امتیاز انجام دهیم که البته بعید است بتوانیم کاری انجام دهیم. دیروز مدیربرنامه او اعلام کرد می‌توانند این توافق نامه 6 ماه قبل را به فیفا ارسال کنند.

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان در مورد اینکه آیا موضوع دلفی را پیگیری می‌کند تا متوجه شود این لطمه از کجا وارد شده است،‌عنوان کرد:  من قبلا هم گفتم به پول دلفی باشگاه نیاز داشته اما بیش از پول به خود دلفی نیاز داشتیم و او می‌توانست یکی از بازیکنان خوب ما باشد. او می‌توانست دست تیم را در شرایط سخت بگیرد. او بازیکن کوچکی نیست یک بازیکن خوب در رده ملی و امید است. او یکی از پدیده‌ها بود و حضورش می‌توانست به حفظ تیم در لیگ برتر کمک کند.

وی در پایان گفت:‌ متاسفانه سیل اخیر خسارات زیادی به خوزستان وارد کرد. انتظار دارم چهره‌های ورزشی بیشتر وقت بگذارند و کمک کنند. حضور فیزیکی افراد مطرح می‌تواند برای مردم دلگرمی باشد و وقت بگذارند تا با یک کار دسته جمعی بخش کوچکی از این مشکلات را حل کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۰۳۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان