//
کدخبر: ۱۸۹۱۵۴ //

توضیحات رئیس هیأت مدیره باشگاه فولاد خوزستان درخصوص دلیل جدایی قطبی

رئیس هیأت مدیره باشگاه فولاد خوزستان، گفت: عدم توافق با افشین قطبی برای هدایت تیم در فصل آینده فقط به خاطر مسائل مالی نبود.

توضیحات رئیس هیأت مدیره باشگاه فولاد خوزستان درخصوص دلیل جدایی قطبی
به گزارش فرتاک نیوز،

علی محمدی در مورد منتفی شدن حضور افشین قطبی در فولاد خوزستان در لیگ نوزدهم، گفت: بله، حضور افشین قطبی برای فصل بعد از فولاد خوزستان منتفی شد و توافق لازم صورت نگرفت.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود به دلیل عدم توافق مالی بستر برای ادامه همکاری وجود نداشته است، تصریح کرد: فقط به دلیل مباحث مالی این اتفاق نیوفتد. بعد از بررسی مسائل مختلف و جمع بندی که صورت گرفت در نهایت به توافق نرسیدیم.

رئیس هیأت مدیره فولاد در مورد اینکه آیا سرمربی فصل آینده فولاد ایرانی است یا خارجی، اظهار داشت: گزینه‌های ایرانی مدنظر باشگاه برای حضور در فصل آینده لیگ برتر هستند.

محمدی در مورد اینکه عملکرد این تیم را در لیگ هجدهم چطور ارزیابی می‌کند، گفت: عملکرد تیم در لیگ هجدهم خوب بود. متاسفانه یکی از مسائلی که خیلی در این فصل به تیم ما ضربه زد مسائل مالی بود. همانند خیلی از تیم‌های دیگر از اشتباهات داوری متضرر شدیم. اگر این اشتباهات نبود جایگاه ما در جدول خیلی بهتر می‌شد.

وی در مورد هدف فولاد در فصل آینده، تصریح کرد: قصد داریم تیمی خوب و قدرتمند را راهی مسابقات لیگ برتر کنیم. خیلی‌ها از الان قول قهرمانی می‌دهند اما در فوتبال نمی‌توان قول قهرمانی داد. ما سعی می‌کنیم عملکرد بهتری نسبت به فصل هجدهم داشته باشیم و نتایج قابل قبولی کسب کنیم.

وی در مورد اینکه آیا مشکل پارکینگ ورزشگاه شهدای فولاد حل شده است، عنوان کرد: مشکل پارکینگ حل شده و امسال خیلی از مسابقات ما در ورزشگاه شهدای فولاد برگزار شد. چند بازی هم در شب برگزار کردیم و از لحاظ روشنایی مشکلی نداشتیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۹۱۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان