//
کدخبر: ۱۸۸۹۸ //
غیبت مشهود شماره 9؛

استقلال و شدت وابستگی به ستاره اش!

تیم استقلال پس از سه تساوی پیاپی در برابر گسترش فولاد تن به تساوی داد.

 استقلال و شدت وابستگی به ستاره اش!
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم استقلال که با نتایجی درخشان پای به دیدار با گسترش فولاد گذاشت نتوانست روند خوب خود را حفظ کند و با یک نمایش نه پرانتقاد به یک تساوی رضایت داد. تیم استقلال در این دیدار کاوه رضایی و امید نورافکن را در اختیار نداشت که همین تا حدود زیادی روی نمایش این تیم تاثیرگذار بود. نمایش پر انتقاد شاگردان منصوریان در خط حمله نیز نشان داد این تیم به کاوه رضایی وابستگی زیادی دارد. مهاجم سختکوش آبی ها در لیگ شانزدهم تنها در سه دیدار به میدان نرفته است که آبی ها 4 امتیاز را در آن از دست داده اند.

 

اولین دیداری که تیم استقلال با غیبت رضایی پای به میدان گذاشت دیدار برابر ماشین سازی در تبریز بود که آبی ها با سه گل حریفشان را پشت سر گذاشتند. رضایی سه هفته پیش و در دیدار برابر سیاه جامگان نیز روی نیمکت تیمش نشست و آبی ها برابر تیم مشهدی با نتیجه یک بر یک متوقف شدند . این بازیکن در نیمه نخست روی نیمکت نشست و حضورش در نیمه دوم تنها باعث شد تیم استقلال شکست را با تساوی عوض کند.

 

در هفته ی بیست و ششم نیز رضایی به دلیل محرومیت بزرگترین غایب استقلال بود تا عملکرد خط حمله ی این تیم با حضور قربانی، برزای و کریمی ناهماهنگ و ضعیف باشد. شاگردان منصوریان که با عنوان بهترین خط حمله ی لیگ پای به این دیدار گذاشته بودند پیش از گل گسترش موقعیت چندانی برای گلزنی نداشتند و این امید ابراهیمی بود که بار دیگر در دقایق پایانی به کمک تیم استقلال آمد.

 

گفتنی است با این تساوی کورسو امید تیم استقلال برای قهرمانی در لیگ شانزدهم نیز رنگ باخت.

 

منبع: فرتاک ورزشی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۸۹۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان