//
کدخبر: ۱۸۳۵۷ //
غایبین پرتعداد استقلال در تبریز

عبور از میدان مین برای استقلال و منصوریان در یک روز سخت

تیم استقلال در حالی به مصاف گسترش فولاد خواهد رفت که غایبین زیادی را در ترکیب خود می بیند.​​​​​​​

عبور از میدان مین برای استقلال و منصوریان در یک روز سخت
به گزارش فرتاک نیوز،

 تیم استقلال در هفته بیست و ششم رقابت ها باید در تبریز به دیدار گسترش فولاد برود و این در حالی است که در لیست این تیم چندین غایب حضور دارند. بزرگترین غایب آبی ها در این دیدار کاوه رضایی نام دارد که از بهترین بازیکنان این تیم در لیگ جاری بوده است. رضایی با کارت زردی که برابر فولاد دریافت کرد 5 کارته شد و از بازی برابر گسترش فولاد محروم شد. همچنین علیرضا منصوریان نیز به دلیل اخراج در دیدار برابر فولاد دیگر غایب آبی ها در تبریز خواهد بود.

 

امید نورافکن نیز که در همین دیدار با درگیری با کریمی حاشیه ساز شده بود و فعلا از تمرینات منع شده است در این دیدار به نظر می رسد از طرف کادرفنی محروم خواهد بود.

 

گفتنی است وریا غفوری نیز که در دیدار برابر چین مصدوم شده بود در این دیدار نیز نمی تواند آبی ها را همراهی کند و همچنین پادوانی نیز که به دلیل سرماخوردگی در دیدار برابر فولاد در لیست این تیم حاضر نبود در تمرین امروز آبی پوشان نیز غایب بود تا وضعیت این بازیکن برای دیدار آتی نامشخص باشد.


با توجه به شرایط استقلال و تعداد غایبین این تیم در دیدار با گسترش فولاد تبریز، این بازی را باید دیداری سخت و به عبارتی عبور از میدان مین برای منصوریان و استقلال تلقی نمود که شاید در سرنوشت آبی پوشان برای کسب مقام دومی بسیار مهم باشد.

منبع: فرتاک ورزشی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۳۵۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان