//
کدخبر: ۱۸۸۹۰۶ //

قرارداد کروس با رئال مادرید تمدید شد

تونی کروس قرارداد خود با رئال مادرید را به مدت 12 ماه دیگر تمدید کرد و به این ترتیب تا سال 2023 بازیکن این باشگاه اسپانیایی خواهد بود.

قرارداد کروس با رئال مادرید تمدید شد
به گزارش فرتاک نیوز،

تونی کروس، ستاره آلمانی رئال مادرید قرارداد خود با این باشگاه را تا سال 2023 تمدید کرد. کروس طبق قرارداد قبلی خود با این باشگاه اسپانیایی تا سال 2022 بازیکن رئال محسوب می‌شد اما این ستاره آلمانی با تمدید 12 ماهه قراردادش، حالا تا سال 2023 به بازی در سانتیاگو برنابئو ادامه خواهد داد.

این تمدید قرارداد نشان می‌دهد درحالیکه انتظار می‌رود رئال تابستان امسال، ماه‌های شلوغی را پشت سر بگذارد و تغییرات گسترده‌ای در ترکیب این تیم صورت گیرد، اما کروس جایی نخواهد رفت و یکی از مهره‌های مورد توجه زیدان خواهد بود.

رئال مادرید با انتشار بیانیه‌ای رسمی در وبسایت خود نوشت:" باشگاه رئال مادرید و تونی کروس به توافق رسیدند تا قرارداد او تمدید شود. تونی کروس حالا تا روز 30 ژوئن 2023 بازیکن رئال مادرید خواهد بود".

این در حالی است که زین‌الدین زیدان در ماه آوریل با صحبت‌هایی که در یک مصاحبه درباره کروس کرده بود به این شایعات دامن زده بود که شاید کروس امسال تابستان از رئال جدا شود.

ولی حالا تمدید قرارداد ستاره آلمانی نشان می‌دهد که زیدان معتقد است کروس می‌تواند در تیم او نقش مهمی ایفا کند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۸۹۰۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان