//
کدخبر: ۱۸۷۲۵۲ //

قهرمان‌ اولی‌های پرسپولیس چه کسانی هستند؟

بازیکنانِ چند فصل اخیر پرسپولیس دو یا حداقل یک جام در کارنامه‌شان ثبت شده اما از بین بازیکنانی که همین زمستان قرمزپوش شدند، سه نفر می‌‌توانند اولین قهرمانی‌شان در لیگ برتر را جشن بگیرند.

 قهرمان‌ اولی‌های پرسپولیس چه کسانی هستند؟
به گزارش فرتاک نیوز،

با توجه به احتمال قهرمانی پرسپولیس، سه بازیکن این تیم برای نخستین بار این عنوان را به دست خواهند آورد و حتما بیشتر از بقیه برای بالا بردن جام و شرکت در جشن قهرمانی انگیزه و اشتیاق دارند.

بازیکنانِ چند فصل اخیر پرسپولیس به سبب دو قهرمانی لیگ‌های شانزدهم و هفدهم دو یا حداقل یک جام در کارنامه‌شان ثبت شده اما از بین بازیکنانی که همین زمستان قرمزپوش شدند، سه نفر می‌‌توانند اولین قهرمانی‌شان در لیگ برتر را جشن بگیرند و با مدال طلای این رقابت‌ها سر شوق بیایند.

جدا از سروش رفیعی و مهدی شریفی که قبلا با فولاد و سپاهان قهرمان شده‌اند (البته سروش با پرسپولیس هم قهرمان شده)، مهدی ترابی، مهدی شیری و محمد نادری احتمالا برای اولین بار فاتح لیگ برتر خواهند شد. هیچکدام از آنها با تیم‌های قبلی‌شان به این عنوان نرسیده بودند و قهرمانی در لیگ برتر حتما برای آنها اتفاق فوق‌العاده مهم و شیرینی خواهد بود.

شاید بتوان ماریو بودیمیر را هم در این لیست قرار داد که بعد از تنها چند ماه حضور در فوتبال ایران اولین قهرمانی‌اش را جشن خواهد گرفت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۷۲۵۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان