//
کدخبر: ۱۸۶۷۱۹ //

صعود کوهنوردان کرمانشاهی بر بام هفت قله در هفت روز

صعود کوهنوردان کرمانشاهی بر بام هفت قله در هفت روز
به گزارش فرتاک نیوز،

سیامک ادبی یکی از کوهنوردان کرمانشاهی به خبرنگار ما گفت: طرح برنامه هفت قله شاخص کرمانشاه در هفت روز توسط احمد مرادیانی که مطرح شد که مورد استقبال کوه‌نوردان کرمانشاهی قرار گرفت.

photojpg (34)

او فزود: روز دوشنبه 9 اردیبهشت 98 استارت اولین صعود به قله فرخشاد شهرستان کرمانشاه زده شد و در روز سه‌شنبه دهم اردیبهشت نیز  قله بیستونرا صعود کردیم.

این کوهنورد کرمانشاهی گفت: هرچند در روز چهارشنبه 11 اردیبهشت 98 قله زنهان را هم صعود کردیم و  در روز پنجشنبه 12 اردیبهشت نیز  دو قله شودالان و  در روز جمعه 13 اردیبهشت 98 دو  قله بسیار پر برف و فنی قته‌چرمی را  صعود کردیم  که واقعاً از برنامه‌های سنگینی بود که در این ایام برگزار شد.

photojpg (25)

ادبی ادامه داد:  اما در روز شنبه 14 اردیبهشت نیز  دو قله نمازگاه با وجود برف زیاد و شدت باد صعود کردیم و در در روز آخر و هفتمین صعود به بام استان کرمانشاه در تاریخ 15 اردیبهشت هم دو قله پراو را هم صعود کردیم.

او افزود: این قله‌ها بارها توسط کوهنوردان صعود شده ولی این بار با همدلی و یکی بودن و سرپرستی بسیار عالی احمد مرادیانی که از کوهنوردان مطرح و با اخلاق  کرمانشاه هستند این برنامه هفت روز هفت قله شاخص برای اولین بار در شهر کرمانشاه رو انجام دهیم.

photojpg (6)

این کوهنورد کرمانشاهی گفت: اسامی تیم صعود کننده به هفت قله در هفت روز عبارتند از؛ احمد مرادیانی سرپرست برنامه و رکورددار صعود به قله پراو،و خسرو عاطفی، حمید رئوفی، احمد آسمان‌برین، سیامک ادبیکه در کل هفت صعود حضور داشتند و برخی از کوهنوردان در برخی صعودها حضور داشتند که مهندس علیرضا اسماعیلی از پیشکسوتان و عکاس کوهستان،  نادر منتظریانی، مهندس حجت دادگر، سجاد ارشادیان، میلاد نظری، جلال ملکی مجد، سیروس سالمی، آقا رسول.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۶۷۱۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان