//
کدخبر: ۱۸۶۵۳۷ //

اظهارات وزیر ورزش در مورد واگذاری سرخابی‌ها

وزیر ورزش و جوانان گفت: تمام مسابقات بین المللی را از بازی‌های کشورهای اسلامی تا بازی‌های آسیایی رصد کردیم و همه را در یک راستا دیدیم، روند به گونه‌ای است که بیشترین سهمیه را بگیریم.

اظهارات وزیر ورزش در مورد واگذاری سرخابی‌ها

مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همانطور که در مراحل شکل‌گیری موزه گفتیم با هماهنگی کمیته و وزارت و فدراسیون‌ها و همت صالحی امیری بعد از چند دهه این آرزوی جامعه ورزش به زودی افتتاح می‌شود. با تکمیل مراحل نصب استیج و ویترین‌ها با تقدیم قاب‌ها و مدال و سوابق ورزش قهرمانی توسط ورزشکاران و فدراسیون ها، این آرزو محقق می‌شود.

وی افزود: چند نسل ورزشی امروز حضور داشتند از محمد نصیری تا حامد و احسان حدادی و نجمه خدمتی و روسای فدراسیون و پیشکسوتان بودند. همه آنچه در خلال چند ده سال ورزش قهرمانی کسب کردند را تقدیم موزه کردند تا در معرض دید عموم باشد و آیندگان به آن ببالند. اتفاق ویژه ای است و روز افتتاح یک فراز جدید و نقطه عطف ورزشی است و امیدوارم با استمرار این روند موزه را نوآوری کنیم. اشیای جدید وارد می‌شود و همه آنها در معرض دید قرار می‌گیرد.

وزیر ورزش در مورد واگذاری سرخابی‌ها گفت: برای چندمین بار می‌گویم که این دولت و وزارت مصمم است که کار واگذاری را محقق کند. سال گذشته مصوبه دولت را گرفتیم و کار توسط خصوصی سازی، بورس و دیوان محاسبات و وزارت پیش می‌رود. تاکید کردم کارگروه ویژه‌ای با معاونت وزارت و نماینده باشگاه‌ها و دیوان محاسبات جلساتی داشته باشند و مقدمات کار فراهم شود. کارها در حال تکمیل است که تا آخر 98 به این مهم برسیم. باور داریم واگذاری این دو باشکاه به بخش خصوصی و تقویت آنها و بخش‌های اقتصاری و بین الملل آن روند رو به رشد را طی می‌کنند و در لیگ آسیا می‌درخشند. ما و دولت مصمم هستیم.

سلطانی‌فر در مورد حمایت از فدراسیون المپیکی تصریح کرد: از یک سال و نیم قبل ستاد بازی‌ها با حضور خسروی‌وفا و صالحی‌امیری و معاونان وزارت تشکیل شده است. تمام مسابقات بین المللی را از بازی‌های کشورهای اسلامی تا بازی‌های آسیایی رصد کردیم و همه را در یک راستا دیدیم. روند به گونه‌ای است که می‌توانیم بیشترین سهمیه را بگیریم. باید تدارکات لازم فراهم شود و در ستاد عالی پیگیری می‌شود.

وی در مورد آخرین وضعیت فدراسیون‌های کشتی و وزنه‌برداری گفت:  برای این دو فدراسیون سرپرست گذاشتیم که مراحل انجام انتخابات از جمله  ثبت‌نام و تایید صلاحیت‌ها انجام شود تا در اولین فرصت انتخابات این دو فدراسیون برگزار شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۶۵۳۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان